  • 1. Data: 2002-10-11 16:25:51
    Temat: Bankomat i problem
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam.
    Pewnie moje pytanie odbiega nieco od tematyki grupy, ale nie mam
    się kogo poradzić. Otóż mam problem z bankomatem. Zaksięgował a nie
    wydał pieniążków. Zgłosiłem to natychmiast w placówce banku i....czekam.
    W związku z tym pytanie: czy miał ktoś już taki problem? Czy można liczyć
    na w miarę szybkie, pozytywne rozwiązanie problemu?
    Dodam że jest to bank PKO, i bankomat również.
    Pani w informacji powiedziała że oczywiście przeprasza za
    zaistniały problem, oraz że trzeba poczekać dwa dni na wydruki itd...
    Boję się, żeby mnie nie zwodzili ileś tam miesięcy, a potem....niewiadomo co.

    Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję
    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2002-10-11 16:41:20
    Temat: Re: Bankomat i problem
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl>
> [...]
    > zaistniały problem, oraz że trzeba poczekać dwa dni na wydruki itd...
    > Boję się, żeby mnie nie zwodzili ileś tam miesięcy, a potem....niewiadomo

    nic sie nie boj - forse odblokują juz
    skad masz pewnosc ze wyplata do ktorej nie doszlo juz jest zaksiegowana -
    raczej zablokowala tylko srodki
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-10-11 16:47:07
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Boję się, żeby mnie nie zwodzili ileś tam miesięcy, a potem....niewiadomo co.

    Czy masz potwierdzenie (pisemne) od banku, że zgosiłeś ten fakt. Jeżeli nie to
    żle.

  • 4. Data: 2002-10-11 17:48:53
    Od: m...@p...onet.pl

    > Czy masz potwierdzenie (pisemne) od banku, że zgosiłeś ten fakt. Jeżeli nie
    > żle.

    Nie, nie mam pisemnego potwierdzenia. Powiedziano mi (mam nazwisko),
    że reklamację będą rozpatrywać po zliczeniu bankomatu. I jest na to dwa dni -
    chyba na to sprawdzenie.
    A jeśli chodzi o zaksięgowanie, to niestety mam to zaliczone, bo sprawdzałem na
    swoim wydruku następnego dnia. (to odpowiedź do wątku wcześniejszego)
    Czyli wszystko się zgadza, prócz pieniędzy.....

  • 5. Data: 2002-10-12 10:23:38
    Od: m...@p...onet.pl

    > " Otóż mam problem z bankomatem."

    Byłem w banku, i po potwierdzeniu zaksięgowania - złożyłem
    pisemna reklamację. Czas oczekiwania 14 dni.
    No to czekam....

    Pozdrawiam, oraz nie życzę nikomu takich pierepałek, ponieważ
    jak by nie było - są to sytuacje nieco stresujące.

    Piotrek

  • 6. Data: 2002-10-17 10:11:47
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    > Pozdrawiam, oraz nie życzę nikomu takich pierepałek, ponieważ
    > jak by nie było - są to sytuacje nieco stresujące.

    Mysle, ze nie bedziesz mial specjalnych problemow z odksiegowaniem
    nieotrzymanej z bankomatu kwoty. Ja mialem wiele takich przygod ze starym
    Citibank (Poland) S. A. Tam system byl tak pomyslany, ze konto obciazane
    bylo juz w momencie "zapytania" bankomatu o to czy sa srodki na wyplate,
    potem jak wiadomo moze zdarzyc sie wiele rzeczy - np. skoncza sie pieniadze
    o zadanych nominalach, polaczenie zostanie przerwane itd.

    Pieniadze byly zawsze oddawane, jak stareCiti zorientowalo sie, ze jest taki
    problem to skrocilo czas rozpoznawania reklamacji z 14 dni (chyba) do 48
    godzin. Kiedys miala taka przygode z kwota 800 zl i byl problem, bo nie
    bardzo mialem za co zyc, ale kasa sie odnalazla.

    Molim Was wszystkich kruha, Grzegorz