  • 11. Data: 2002-10-01 14:24:31
    Temat: Re: Banki w Niemczech
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > a nie lepiej zaczekac na:
    > http://www.inteligo.hu/index_elemei/image002.jpg ;)

    Grzesiek. Przyznaj sie, ze sciemniasz z tym co robisz. Nie pracujesz kurde w
    jakims UOP bis?

  • 12. Data: 2002-10-01 14:45:41
    Od: "hosi" <hosi@???.pl>

    "BaLab" <b...@p...com> schrieb im Newsbeitrag

    > Nie wiem. Nie znam niemieckiego. Przeszukuję listę banków, ale jak na
    > razie angielskiegio jak na lekarstwo. Z drugiej strony Niemcy to nie
    > jakieś Seszele...

    Moze: http://www.netbank.de/NB/viewpage.php

    hosi
    GG#520751

  • 13. Data: 2002-10-01 15:33:10
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "hosi" <hosi@???.pl> napisał w wiadomości
    > "BaLab" <b...@p...com> schrieb im Newsbeitrag

    > Moze: http://www.netbank.de/NB/viewpage.php

    Może... ale co to znaczy "Kontoführung gebührenfrei" i reszta ze strony:
    http://www.netbank.de/NB/viewpage.php?page=kondition
    en

    Jak jest "przelew" po niemiecku?

    BaLab

  • 14. Data: 2002-10-01 16:32:51
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "BaLab" <b...@p...com>

    > Może... ale co to znaczy "Kontoführung gebührenfrei" i reszta ze
    strony:
    > http://www.netbank.de/NB/viewpage.php?page=kondition
    en

    Z grubsza : prowadzenie konta - bezpłatne
    Oprocentowanie 2,75% od 0,01 do 49.999 euro
    3,50 - od 50 000 Euro
    Miesięczne powiadomienie o stanie konta SMS-em 1,5 euro

    9,95 i 14,45 to oprocentowanie za debet

    Karta EC za 1 rok 0,0
    za 3 również 0,0 jeśli wpłacasz na konto swoją pensję
    jesli nie to 5 euro
    Visa w pierwszym roku za darmo w następnych zależnie od obrotu w
    poprzednim roku.
    i.t.d - yli nic ciekawego.

    > Jak jest "przelew" po niemiecku?

    Übrweisung

    Pozdrowienia
    Roman K.

    3548 zdjec samochodow! >>> http://link.interia.pl/f165d

  • 15. Data: 2002-10-01 17:49:43
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Po co wy szukacie po jakis nie znanych ? :-)) Jak juz to od razu:

    http://www.deutsche-bank.de/pbc/index.html
    http://group.deutsche-bank.de/ghp/index.htm
    Do tego moze od razu jakis sympatyczny fundusz DWS :-))
    Ps. pamietajcie ze w Niemczech DB24 zmienil nazwe na DB

    Albo:
    http://www.citibank.de/
    -jesli saldo wiecej niz 2,5k euro prowadzenie za free :-) Do tego na 99,9%
    jest interface in english :-)
    albo CitiOne Free Kontoinhaber erhältlichen CitiOne Card Sparbuch verzinsen
    wir mit bis zu 3,20 % p.a. (ab einer Geldanlage von 10.000 EUR, Stand
    freibleibend).
    Czyli prawie to samo co w DB :-)

    albo wlasciciel BRE :-)
    http://www.commerzbank.de/

  • 16. Data: 2002-10-01 18:11:21
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Grzesiek. Przyznaj sie, ze sciemniasz z tym co robisz. Nie pracujesz kurde
    > jakims UOP bis?

    Hehe... a ja jestem troche zawiedziony, bo ostatnio aktywnosc GD jakby
    spadla ;(.

    Maciej

  • 17. Data: 2002-10-02 13:05:45
    Od: "hosi" <hosi@???.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > Do tego moze od razu jakis sympatyczny fundusz DWS :-))
    > Ps. pamietajcie ze w Niemczech DB24 zmienil nazwe na DB

    Taaa, przekladajac na polskie warunki:
    co wy szukacie po jakichs mBankach, Lukasach, "lepiej" od
    razu walic do PKO ;)))

    Jesli ktos lubi byc skubany z pieniazkow to dlaczego nie,
    mozna rzeczywiscie isc od razu do DB albo Sparkasse.

    hosi
    GG#520751

  • 18. Data: 2002-10-02 16:43:35
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Taaa, przekladajac na polskie warunki:
    > co wy szukacie po jakichs mBankach, Lukasach, "lepiej" od
    > razu walic do PKO ;)))

    Bez przesady :)))

    > Jesli ktos lubi byc skubany z pieniazkow to dlaczego nie,
    > mozna rzeczywiscie isc od razu do DB albo Sparkasse.

    Ten drugi, to faktycznie niezly szajs, ale DB ? 2,5k euro saldo i za free ;D
    Do tego calkiem sporo bankomatow ;)

    pzd