  • Data: 2020-03-20 17:16:37
    Temat: Re: Banki straciły miliardy na foreksie
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 19 marca 2020 07:32:30 UTC-5 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> [...]
    temu tyle ma bankier wyplacic i gotowe.

    wystarczy znać tylko numer konta źródłowego, dlatego tak to tam chronią - dajesz
    bankierowi a on przelew robi - nawet o dowód nie poprosi...

    > Nie słyszałeś? Może to urban legend, ale oparcie w faktach podobno ma - jakiś czas
    temu w UK była afera, że z państwowej instytucji zginęły jakieś dyski twarde (być
    może były wymienione na nowe), na których były zapisane numery kont wielu, wielu
    ludzi. Zrobiła się z tego panika, bo tam ludzie wiedzą, jak to w bankach wygląda i
    numery kont chronią bardziej niż numery kart.
    > Żeby uspokoić - w stylu uprawianym obecnie przez władzuchnę - Jeremy Clarkson
    powiedział w BBC, że to są jakieś legendy i na dowód tego podał publicznie swój numer
    konta.
    > W następnym programie podobno powiedział skruszony, że jednak uwierzył, jak
    zobaczył, że z jego konta zniknęło 500 funtów przelane na konto jakiejś organizacji
    dobroczynnej...

    Ano nie obilo mi sie o oczy taka mozliwosc.

    Ale o Clarksonie czytalem. Choc myslalem ze on cos tam wiecej podal. ze moze czek
    pokazal czy cos...