  • Data: 2020-03-20 17:14:23
    Temat: Re: Banki straciły miliardy na foreksie
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 19 marca 2020 07:28:13 UTC-5 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Mi wtedy pan konto założył bo inaczej nie potrafił zrobić tego inkasa - a skoro
    było za darmo, to problemu nie było.
    > Samo inkaso kosztowało chyba coś ok. 10zł - oczywiście było to 10zł z 1998, a nie z
    2020 (a było to już 10zł, bo denominacja w 1995 była) - jako że wciąż było to sporo
    mniej niż 20$ to też się opłaciło.

    Tez placilem. Ale chyba kolo 15pln.
    Oni mieli wtedy chyba juz jakies doswiadczenie bo to byly czasy po tym jak
    amerykanskie firmy wysylaly czeki za ogladanie reklam w internecie. Paru znajomych
    dostalo takie czeki na 10-50-150dolarow.

    > Hmmm, ale podpisałeś jako wystawca czy jako odbiorca?

    Wystawca

    > Bo niby dlaczego dostałeś 50?

    Bo moj "landlord" zazyczyl se 12 wystawionych czekow na oplate czynszu.
    czeki mialy byc datowane tak aby nie dalo sie ich wyplacic przed data oplaty czynszu.

    Ale czeki szly dlugo z drukarni a babka chciala drukowane wiec nie bylo okazji do
    napisania ich na kolanie.

    A potem stwierdzila ze jestem fajny i moge placic internetem.

    I mi te 50 sztuk ostalo i zuzylem jeden bo firma se zazyczyla danych o koncie aby mi
    kase wplacac.

    Bo te czeki sluza tez przekazaniu info do instytucji aby zrobic zlecenie zaplaty i to
    mozliwe w obie strony.

    > Ja podpisywałem jako odbiorca, podpis wystawcy był, OIDP, wydrukowany (tzn.
    "faxymile", jak podpis śp. Kaczyńskiego na legitymacji Krzyża Zesłańców Sybiru dla
    śp. Jaruzelskiego).

    A u mnie podpisu nie ma. Trzeba osobno podpisac kazdy.