    From: Michal Kolodziejczyk <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Banki, które dbają o swojego klienta?
    Date: Thu, 11 May 2006 13:45:22 +0200

    Samotnik wrote:
    > Czy znacie jakiś polski (czytaj: z siedzibą w Polsce :) bank, który...
    > nie wiem jak to dokładnie nazwać - szanuje klienta, który jest z nim
    > od dawna?

    Nie ma takich bankow. Pracownicy sie zmieniaja, dyrektorzy sie
    zmieniaja, prezesi sie zmieniaja, udzialowcy sie zmieniaja. Jedyne co
    sie nie zmienia to zorientowanie na generowanie zysku.
    Ty szukasz "banku rodzinnego", gdzie wlasciciel swoim nazwiskiem
    gwarantowalby poziom uslug i podejscia do klienta. Oczywiscie sa takie
    firmy, ale nie w polskim sektorze finansowym. I na pewno globalizacja i
    laczenie instytucji nie sprzyja podniesieniu jakosci uslug.

    Ja kiedys tez myslalem, ze bylem wieloletnim bezproblemowym klientem
    Pekao SA, ale wyleczylem sie z tego skutecznie. Jedyny powod do
    specjalnego traktowania, to duza ilosc gotowki, na ktorej bankowi
    zalezy. Ale tu staz klienta tez nie ma znaczenia. A jak jestes
    planktonem to bedziesz traktowany jak plankton ;(

    miko