    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Banki, które dbają o swojego klienta?
    Date: Wed, 10 May 2006 16:48:58 -0400

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> writes:

    > Chodzi mi o sytuację, kiedy od paru lat mam w banku ROR, rachunek dla DG,
    > FI, lokaty, limit debetowy, sensowne obroty na rachunkach, zawsze
    > terminowe spłaty, dobrą historię w BIK itd itp. No i chcę np. KK z
    > niedużym limitem 2-3k, albo inną duperelę, a bank i tak chce 100000
    > zaświadczeń o niezaleganiu, PITów, wpisów do ewidencji... Chociaż
    > przecież od lat widzą obroty na rachunkach, znają historię
    > lokat, mogą sobie sprawdzić terminowość przelewów z DG na rachunki
    > ZUS/US, ale mimo to nie popuszczą. No magiel jak dla klienta z ulicy.
> [...]

    Pewnie bez problemu. Np. w Millennium ostatnio chcieli mi dac 40 kzl
    "na prezenty swiateczne" :-) To co widza w rachunkach to glownie
    pensja zony, sporo ponizej srednich (konto DG praktycznie nie jest
    uzywane) i jakas tam mala lokata dzialajaca od dluzszego czasu
    jako "overnight". Pisali ze tylko podpis potrzebny.

    mBank chcial mi dac KK z limitem chyba 4100 zl (nie pamietam
    dokladnie). Nawet sie zastanawialem ale nie jestem kolekcjonerem.
    mBank dla mnie dziala jako dystrybutor przelewow glownie i nie mam
    tam konta DG, wiec jedyne na czym moga bazowac to ile place za
    mieszkanie albo inny prad lub telefon.

    Z tym ze zaden z tych bankow nie jest moim idealem. Millennium kiedys
    bylo duzo lepsze, mozliwe ze to kwestie ludzi (rotacje kadr itp).

    Kiedys bylo duzo trudniej. Zeby dostac zwykla KK (potrzebowalem
    dowolnej offlinowej VISY) trzeba bylo cudowac.
    --
    Krzysztof Halasa