    From: "Darek" <0...@n...poczta.onet>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Banki, które dbają o swojego klienta?
    Date: Wed, 10 May 2006 22:06:22 +0200

    > no to chyba musiłaby być uznaniowy tzn że wszystko zależy od kierownika
    > oddziału którego akurat znasz np z okazji częstego bywania w oddziale

    Uznaniowosć jest to najgorszym rozwiązaniem. A co jak pojdziesz do innego
    oddziału i inny kierownik Ci nie da czego chcesz. A jak sie zmieni
    kierownik?
    Przepisy bankowe - pewnie jak i np urzędników państwowych - muszą byc
    ścisłe. Nie moze byc dowolności, uznaniowości. Ale przepisy należy tak
    skonstruować by były przyjazne dla klienta. Są banki które udzielają
    kredytów (nie wszystkich) na podstawie wpływów na konto. Dotyczy to zarówno
    firm jak i osób fizycznych.
    Ale wydaje mi się że najbardziej "skostniałe" są procedury dotyczące
    kredytów hipotecznych.

    Darek