    Date: Wed, 10 May 2006 20:56:40 +0200
    From: Arkadiusz Ryćkowski <adres.w@stopcce>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Banki, które dbają o swojego klienta?

    Samotnik napisał(a):
    > Czy znacie jakiś polski (czytaj: z siedzibą w Polsce :) bank, który...
    > nie wiem jak to dokładnie nazwać - szanuje klienta, który jest z nim
    > od dawna?

    no to chyba musiłaby być uznaniowy tzn że wszystko zależy od kierownika
    oddziału którego akurat znasz np z okazji częstego bywania w oddziale
    jeśli chodzi produkty to ja (etatowiec) mam w sumie dobre doświadczenia
    z mbank - kk czy kredyt odnawialny o dużym limicie na podstawie historii
    dostępny od ręki - po 3 dniach chyba
    millennium - ale to dla posiadczy kred. hipot też "na dowód" oferuje kk
    i odnawilany, ale obsługa jest fatalna i trzeba mieć pod nosem oddział w
    którym nie ma kolejek

    P. Arek