    From: Sebastian <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Date: Fri, 15 May 2009 09:44:12 +0200

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z piątek 15 maj 2009 08:45
    > (autor Sebastian
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak: <guj31h$48j$1@inews.gazeta.pl>):

    > Czyli problem leży tylko w umysłach paranoików. No w sumie to wiedziałem już
    > dawno.

    Trochę w tym racji, ale możliwości nadużyć w taki systemie są tak
    kuszące, że to bardziej gorzki realizm a nie paranoja. Naprawdę uważasz,
    że jedyna różnica po wycofaniu gotówki z obiegu to większa akceptacja kart.

    > [...]
    >
    > A kto mówi o kontroli? BRE ma listę moich transakcji, a Tusk nie.
    :) Naprawdę tak uważasz? :)
    Państwo ma możliwość dostępu do tych danych już teraz, legalnie zgodnie
    z prawem. Wszędzie na świecie tak jest. W pełni elektroniczny obieg
    pieniądza zmieni radykalnie ilość informacji w jaki ten sposób można
    uzyskać o obywatelach.

    Sebastian