  • Data: 2009-05-15 10:06:43
    Temat: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Od: "donald" <d...@k...corporation.p> szukaj wiadomości tego autora

    > A co to za wolność, która każe mi z moich podatków płacić za cudzie
    > przekazy pocztowe?

    Po co placisz podatki?
    Ja np. nie place i mi to zwisa i powiewa kto komu i ile da z kasy
    panstwowej, jak zes jelen to plac, tylko dlaczego chcesz innych zmuszac by
    byli jeleniami i tez placicli...

    > Jak ktoś chce skorzystać z wolności i dostawać
    > emeryturę od listonosza, to niech sobie za tą wolność zapłaci.

    Placenie za wolnosc? To niewolnictwo!
    Widac, ze z logika masz niewiel wspolnego, ale tak maja ludzie popierajacy
    PO, PiS i UPR...
    To przykre ale ci zwolnnicy tych ugrupowan to najbardziej podatne jednostki
    na rekklamy, im mozna wcisnac wszystko, bo tacy ludzie nie potrafia
    samodzielnie myslec.

    > Niemającym konta należy potrącić koszt przekazu i po sprawie.

    Glupis to i placic bedziesz...