  • 1. Data: 2008-03-05 10:22:15
    Temat: Banki NIE wspolpracujace z Expanderem
    Od: Quental <a...@g...com>

    Czesc,

    Expander sie chwali, ze wspolpracuja z 29 bankami. Jak wiadomo, nie sa
    to wszystkie banki w Polsce, ktore daja kredyty hipoteczne. Jak
    rowniez powszechnie wiadomo, sa takie banki, ktore z zalozenia nie
    wspolpracuja z posrednikami. Ta lista sie zapewne zmienia i to, co
    bylo aktualne rok temu, teraz niekoniecznie musi byc.

    A wiec do rzeczy - z ktorymi bankami Expander NIE wspolpracuje, a jest
    szansa na fajne warunki kredytu hipotecznego?

    Pozdrowienia,

  • 2. Data: 2008-03-05 12:00:42
    Temat: Re: Banki NIE wspolpracujace z Expanderem
    Od: "FiONA" <1...@o...eu>

    VW bank

    jk

  • 3. Data: 2008-03-05 13:13:21
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Chyba z BOŚ i chyba nie za bardzo z Santander.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-03-05 13:39:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 5 Mar 2008 14:13:21 +0100, w <fqm69h$far$1@news.wp.pl>, " 666"
    <u...@w...eu> napisał(-a):

    > Chyba z BOŚ i chyba nie za bardzo z Santander.
    > JaC

    Kurcze, dlaczego wyłazisz mi z KF :>

  • 5. Data: 2008-03-05 14:38:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    r...@k...pl pisze:

    > Kurcze, dlaczego wyłazisz mi z KF :>

    To coś zmieniło adres mailowy.

    KJ

  • 6. Data: 2008-03-05 17:47:21
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Psie, dlaczego wyłazisz mi z budy szczekać??
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2008-03-05 17:50:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 5 Mar 2008 18:47:21 +0100, w <fqmmb7$nu1$1@news.wp.pl>, " 666"
    <u...@w...eu> napisał(-a):

    > Psie, dlaczego wyłazisz mi z budy szczekać??
    > JaC

    Buda dla psa to ten pałac obok twojego wyrka.
    Pa!

  • 8. Data: 2008-03-05 17:56:57
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Wart pajac pałaca.