    From: "qb" <q...@q...qb>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank - mozna z tym cos zrobic dalej?
    Date: Tue, 21 May 2002 10:32:52 +0200

    Tak mi kazal moj profesor :
    Idziesz do odzialu banku i kazesz im wydac pisemne oswiadczenie , ze
    skasowali twoje dane ze swoich systemow ( masz prawo od nich tego zazadac -
    ustawa o ochronie d. o .). Oni musza ci takie zaswiadczenie wystawic inaczej
    juz gwalca ustawe i zadasz pisemnej odmowy i idziesz do sadu. ( wlasciwie to
    juz raz ci to napisali, ale jak pojdziesz osobiscie, to lepsze wrazenie ...)
    A nastepnie modlisz sie zeby ci cos przyslali - jak przysla idziesz do sadu
    po pieniazki - rok temu kara za lamanie ustawy wyniosla 200 tys PLN o ile
    sie nie myle...
    powodzenia
    qb