  • 1. Data: 2009-04-10 12:09:56
    Temat: Bank internetowy z darmowymi przelewami
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Chciałbym prosić o pomoc w wyborze banku, który miałby służyć jedynie do
    płacenia rachunków.
    Koniecznie:
    - rachunek wspólny (dwóch posiadaczy)
    - bezpłatne prowadzenie i przelewy do innych banków
    - brak konieczności minimalnych wpływów
    - dostęp internetowy + założenie konta przez internet (bez konieczności
    chodzenia gdziekolwiek)
    Jeszcze lepiej, gdy:
    - bezpłatne polecenie zapłaty
    - można ustanowić pełnomocnika
    - pełnomocnik ma dostęp do rachunku przez internet (bezpłatnie)

    Nie interesują mnie żadne karty itp.

    Myślałem o mBanku, ale mam tam już konto, a na infolinii powiedzieli, że
    musiałbym przekształcić istniejący rachunek indywidualny na wspólny,
    ponieważ jedna osoba może mieć tylko jedno eKonto.

    Który z banków spełni powyższe kryteria?

    Dzięki za pomoc,
    Jacek

  • 2. Data: 2009-04-10 13:15:43
    Temat: Re: Bank internetowy z darmowymi przelewami
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
> [...]
    > - brak konieczności minimalnych wpływów
    > - dostęp internetowy + założenie konta przez internet (bez konieczności

    Sprawdź
    VWbankdirect - Pluskonto, e-direct
    Pakiet e-getin w GB24 - to można szybko założyć w placówce i po przyjściu do
    domu od razu mamy pełen dostęp do konta.

  • 3. Data: 2009-04-10 21:20:39
    Od: "Waldek" <w...@g...pl>

    Ja mym polecił konto w Alior Banku. Założyliśmy z żoną kilka miesięcy temu i
    póki co sobie chwalimy. Wszystko załatwiłem przez internet. Wypełniliśmy pełny
    wniosek (można od razu wypełnić z współmałżonkiem:
    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kont
    a_osobiste/konto_z_lokata_nocna
    przyszedł kurier i za kilka dni mieliśmy już konto.

    Prowadzenie - za darmo, masz 50 przelewów na miesiąc. Kiedyś męczyłem się w
    WBK, gdzie limity kwot przelewów internetowych doprowadzały mnie do pasji...
    Poza tym porównałem ile płacę u nich za przelewy - więc stamtąd zwiałem.

    W Aliorze póki co jest ok. I w przeciwieństwie do mBanku zawsze można iść do
    oddziału, co czasem też ma znaczenie. Osobiście nie cierpię dzwonić do
    infolinię...

  • 4. Data: 2009-04-10 21:28:44
    Od: " " <w...@g...pl>

    Zapomniałem dodać, że panel do zarządzania kontem jest dosyć przyjazny. W
    porównaniu z WBK różnica jest ogromna...

  • 5. Data: 2009-04-11 09:15:50
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "XYZ"
> [...]
    > - bezpłatne polecenie zapłaty
    > - można ustanowić pełnomocnika
    > - pełnomocnik ma dostęp do rachunku przez internet (bezpłatnie)

    częściowo Toyota Bank, ale PZ jest po 2 zł,
    i chyba trzeba mieć kartę (3 wypłaty darmowe/mies)

    Dla mnie takim kontem jest pl@net Fortisa, ale juz nie otwierają
    - tam też PZ jest płatne, więc PZ mam na bezpłatnym innym koncie w
    DB-PBC
    i bezpłatnymi przelewami sam je sobie cyklicznie zasilam

    Wez to pod uwagę - jak konto jest bezpłatne to PZ mogą funkcjonować
    w zupełnie innym banku
    *** blad ***

  • 6. Data: 2009-04-11 09:53:50
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl>
    > Obsluga jak dla mnie jest duzo, duzo lepsza niz w innych bankach, w
    > ktorych mam konto.
    > A skoro sie tak rozpisalem to jeszcze odpowiednie linki
    > http://www.fortisbank.com.pl/ind/701_811.htm
    > http://www.fortisbank.com.pl/ind/5734.htm
    >
    > Dodam jeszcze, mimo tego, ze w TOiP sa oplaty za otwarcie rachunku nie
    > ponioslem ich. Nie obciazono mnie takze za karte Gold chociaz bralem
    > ja w promocji gdzie miala kosztowac 50 PLN. oplatami za ePakiet i VE
    > jednak obciazaja ;(.

    tez kiedys mialem tam konto gold, ale mimo zaporowej oplaty (chyba
    500zl)
    postanowilem je przeniesc na wspolny z żoną e-pakiet (tylko tam była
    bezprowizyjna VE)
    Zgodzili się, otworzyli mi je, ale potem jak już je miałem to w systemie
    były jaja
    - nie pamiętam już dokładnie o co chodziło, ale coś ciągle ten stary
    rachunek
    orzeszkadzał w funkcjonowaniu nowego. W końcu łaskawie zgodziłam się
    na e-pakiet, ale bez żony, za to z jakimis bonusami
    Odtąd (albo już wcześniej) znany tam jestem jako najbardziej upierdliwy
    klient Fortisa - ciągle mam jakieś "reklamacje" :-)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2009-04-11 10:38:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message

    > Dla mnie takim kontem jest pl@net Fortisa, ale juz nie otwierają

    Eeee... nie jest tak zle, bo od lat nie zmienila sie wartosc minimalnych
    wymaganych wplywow na konto Gold, to moze byc ciekawe dla osob, ktore
    zastanawiaja sie nad tym co zrobic po zmianach w Aquariusie. W skrocie
    wiec... aby otworzyc konto Gold w Fortisie trzeba miec wplywy w wysokosci
    5tys/m-c lub aktywa 50tys PLN, przez pierwszy rok oplata za konto to 0 PLN,
    oplata za karte demetowa to 1PLN/m-c, mozna miec darmowe wyplaty ze
    wszystkich bankomatow w PL gdy sie ma karte zlota, a ta mozna dostac gratis
    gdy ma sie lokaty na 20tys PLN, jak nie to wyplata z bankomatu obcego w PL
    tylko 3,9PLN. Operacje za posrednictwem bankowosci elektronicznej sa
    darmowe.

    MK

  • 8. Data: 2009-04-11 11:04:28
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > tez kiedys mialem tam konto gold, ale mimo zaporowej oplaty (chyba 500zl)
    > postanowilem je przeniesc na wspolny z żoną e-pakiet (tylko tam była
    > bezprowizyjna VE)

    Wiem, wiem... ja sie zastawaniam czy nie zmienic na Golda. Funkcjonalnosc
    bylaby nieco wieksza, wyplaty z bankomatow w PL bezprowizji. Przy ePakiecie
    sa gratis wszystkie transakcje gotowkowe, ale rzadko korzystam z wyplat poza
    PL, a np. na Poczcie czy innym okienku bankowym jeszcze mi sie nie
    zdarzylo... Dodatkowa korzysc do brak oplaty za prowadzenie konta. Pytanie
    tylko za jaki czas Fortis stanie sie Sygma i przyjdzie rozgladac sie za
    innym bankiem...

    MK

  • 9. Data: 2009-04-11 13:56:02
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MK"
    > zdarzylo... Dodatkowa korzysc do brak oplaty za prowadzenie konta.
    > Pytanie tylko za jaki czas Fortis stanie sie Sygma i przyjdzie
    > rozgladac sie za innym bankiem...

    zawsze sie da z paru innych zlepić funkcjonalność jaką dawał Fortis :-)
    *** blad ***