  • 1. Data: 2006-06-21 11:14:02
    Temat: Bank handlowy - wplata
    Od: Gribik <g...@o...pl>

    Witam.
    Musze szybko wplacic pieniazki na konto w banku handlowym w warszawie.
    Niestety w mojej miejscowosci nie ma takiego banku :(
    Gdzie powinienem wplacic by pieniazki byly jak najszybciej?
    pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz!

  • 2. Data: 2006-06-21 11:34:45
    Temat: Re: Bank handlowy - wplata
    Od: "Grzes" <p...@S...pl>

    Użytkownik "Gribik" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Niestety w mojej miejscowosci nie ma takiego banku :(
    > Gdzie powinienem wplacic by pieniazki byly jak najszybciej?

    w dowolnym banku elixirem, tylko żeby bank się nie rozliczał przez
    pośrednika

  • 3. Data: 2006-06-21 16:08:04
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Niestety w mojej miejscowosci nie ma takiego banku :(

    Poszukaj Citi Bank - to to samo. Ale jak nie ma to przelewik.

    Darek

  • 4. Data: 2006-06-21 17:04:08
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości

    > Poszukaj Citi Bank - to to samo. Ale jak nie ma to przelewik.
    >

    > Darek
    nie to samo, jesli konto jest w czesci korporacyjnej Banku Handlowego, to
    wplata w oddziale detalicznym Citi nie bedzie mozliwa

  • 5. Data: 2006-06-21 22:10:22
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Gribik napisał:
> [...]
    > Niestety w mojej miejscowosci nie ma takiego banku :(
    > Gdzie powinienem wplacic by pieniazki byly jak najszybciej?

    A na jaki rachunek? Prywatny? Bo w BH to są raczej rachunki
    przedsiębiorstw i klientów instytucjonalnych. Wpłacić pieniądze możesz w
    każdym banku ELICIR-em. Ostatnio kolegga musiał wpłacić pieniądze na
    konto firmy komputerowej w PeKaO SA, a że mu się spieszyło, żeby
    pieniądze jak najszybciej znalazły się na rachunku tej firmy to
    poszedłem z nim do oddziału banku (kolega nie ma konta) i zlecilismy
    przelew - kosztował 7 złotych, ale został natychmiast zaksięgowany u
    odbiorcy. Oczywiście do innych banków też można zlecić przelew, nawet
    jeśli nie ma się tam konta...

    K.

  • 6. Data: 2006-06-22 20:15:39
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e9a42f7070d5475619e51607a22795e6@krystian.i.jeg
    o.chomik,
    *Krystek* wrote:
> [...]
    > zaksięgowany u odbiorcy. Oczywiście do innych banków też można zlecić
    > przelew, nawet jeśli nie ma się tam konta...

    A z Pekao24 to ty korzystac nie umiesz? I byloby za darmo...

    --
    darnok