  • 11. Data: 2005-12-30 22:36:49
    Temat: Re: Bank Śląski - PIĘTNUJE !
    Od: CVC <a...@w...pl>

    yard napisał(a):

    > I ty naprawdę myślisz, że do przelewu jest karta potrzebna?
    >

    > ---
    > avast! antywirus: Przychodzace wiadomosc czysta.
    > Baza sygnatur wirusow (VPS): 0552-4, 2005-12-30
    > Przetestowano na: 2005-12-30 23:33:18
    > avast! - Copyright (c) 1988-2005 ALWIL Software.
    >

    > Oj Boze,widze ze czytasz ale nie rozumiesz. NIe nie jest potrzebna, po jakiego
    diabla !! Jak mogles tak pomyslec heheh..
    Karta po to by pieniadze ktore przeleje sobie na konto osobiste z OKO
    !!! mogl wybierac w bankomacie rozumiesz? NIe wybierzesz z OKa nigdzie
    indziej jak w okienku w banku ! Wiec karta po to by czesc pieniezy z
    otw.konta oszczedn przezucic na drobne wydatki na karte po to bym mogl
    nia: placic w hiper, wybierac jak bedzie potrz drobne kwoty itp..

    Dziwi mnie ze zapytales o cos tak glupiego..

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0552-4, 2005-12-30
    Przetestowano na: 2005-12-30 23:36:50

  • 12. Data: 2005-12-31 01:21:13
    Od: maho <m...@p...net>

    [2005-12-30 22:36], CVC napisał(a):
    [ciach]

> [...]
    > nia: placic w hiper, wybierac jak bedzie potrz drobne kwoty itp..
    >
    > Dziwi mnie ze zapytales o cos tak glupiego..

    A mnie dziwi że ciebie dziwi że ktoś się dziwi że aktywujesz kartę
    której nie masz, i jeszcze motywujesz to tym że jest ci potrzebna :D

    pozdrav

    maHo

  • 13. Data: 2005-12-31 01:29:37
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    maho napisał(a):

    > A mnie dziwi że ciebie dziwi że ktoś się dziwi że aktywujesz kartę
    > której nie masz, i jeszcze motywujesz to tym że jest ci potrzebna :D

    Kolega jest po prostu wymarzonym targetem dla każdego banku (w
    szczególności Citi) w kontekście karty kredytowej, bankomatu i spłaty
    minimum zadłużenia ;-)

    M.

  • 14. Data: 2005-12-31 12:40:24
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 30 Dec 2005 23:03:42 +0100, w <1...@t...pl>, TMK <n...@s...pl>
    napisał(-a):

    > he he :) i właśnie m.in. dlatego po kilku latach likwiduje konto w ING i
    > uciekam do mbanku - na dzień dobry 92zł rocznie mniej (obsługa... i 2
    > karty)

    Potem już będzie tylko więcej -- za przelewy :)