  • 1. Data: 2002-06-06 20:18:58
    Temat: Balcerowicz pozbawiony ochrony - do ataku!! ;-)
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...home.pl>

    "WARSZAWA (Reuters) - Polski rząd, który od dłuższego czasu pozostaje w
    sporze z bankiem centralnym, pozbawił prezesa Narodowego Banku Polskiego
    (NBP), Leszka Balcerowicza osobistej ochrony, poinformowała w czwartek osoba
    pragnąca zachować anonimowość.

    Według źródła Balcerowicz został w ubiegłym miesiącu nieoczekiwanie
    pozbawiony czteroosobowej ochrony. Prezesi banku centralnego byli chronieni
    przez agentów rządowych przez ostatnie dziewięć lat. "

    No pieknie, pieknie..... coraz ciekawiej sie robi hihihi
    Stare wraca Panowie i Panie ;-)

    Malin

    --

    Jacek Maliszewski
    Analityk Bankier.pl

  • 2. Data: 2002-06-07 11:05:38
    Temat: Re: Balcerowicz pozbawiony ochrony - do ataku!! ;-)
    Od: <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > przez agentów rządowych przez ostatnie dziewięć lat.  "
    >

    > No pieknie, pieknie..... coraz ciekawiej sie robi hihihi

    A wraz z nim może i "nieznani sprawcy" (dotychczas bez zleceń). ;)

  • 3. Data: 2002-06-07 17:25:34
    Od: "Konrad" <k...@p...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ciach

    > A wraz z nim może i "nieznani sprawcy" (dotychczas bez zleceń). ;)

    Qrcze. Czemu nie jestem mlodym, zadnym krwi prokuratorem, ktory
    przeczytawszy topik i zapoznawszy sie z trescia tych postow, zatarlby rece i
    z blyskiem oku wysmarowal wniosek o stawienie sie w prokuratorze rejonowej w
    celu zlozenia wyjasnien dot. czynu zabronionego, tj. podzegania do
    przestepstwa... Wyroku pewnie bym nie uzyskal, ale chcialbym zobaczyc miny
    tych "dowcipnych" internautow...

  • 4. Data: 2002-06-07 18:04:16
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > przestepstwa... Wyroku pewnie bym nie uzyskal, ale chcialbym zobaczyc miny
    > tych "dowcipnych" internautow...

    O tak, a ja chcialbym zobaczyc akiego Internaute, ktory z tupetem smieje ci
    sie w twarz :)

  • 5. Data: 2002-06-07 18:48:24
    Od: <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > celu zlozenia wyjasnien dot. czynu zabronionego, tj. podzegania do
    > przestepstwa... Wyroku pewnie bym nie uzyskal, ale chcialbym zobaczyc miny

    Czyżby tow.Baton ? ;)))