  • 1. Data: 2009-10-15 19:41:51
    Temat: BZWBK24 zamknięty rachunek
    Od: "graf" <g...@o...pl>

    Hej,
    Jedno z kont zamknąłem pod koniec sierpnia, jednak nadal jest widoczne w bzwbk24
    po zalogowaniu (historia oraz nr konta), choć nie można z niego dokonać
    przelewu. Może ktoś wie po jakim czasie znika konto z systemu internetowego?
    Dzięki z góry

  • 2. Data: 2009-10-15 20:57:26
    Temat: Re: BZWBK24 zamknięty rachunek
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 15 Paź, 21:41, "graf" <g...@o...pl> wrote:
> [...]
    > przelewu. Może ktoś wie po jakim czasie znika konto z systemu internetowego?
    Jak zamykałem konto oszczędnościowe to znikło z systemu transakcyjnego
    od razu.
    Może jakiś błąd??

  • 3. Data: 2009-10-16 06:52:52
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Krzysiek pisze:
    > Jak zamykałem konto oszczędnościowe to znikło z systemu transakcyjnego
    > od razu.
    > Może jakiś błąd??

    Jak zamykałem kartę kredytową (jedyny produkt jaki tam miałem) to była
    widoczna przez kilka miesięcy. Dostęp do systemu mam nadal.

    Karol

  • 4. Data: 2009-10-16 08:20:12
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 16 Paź, 08:52, Karol S <k...@z...pl> wrote:

    > Jak zamykałem kartę kredytową (jedyny produkt jaki tam miałem) to była
    > widoczna przez kilka miesięcy. Dostęp do systemu mam nadal.

    Pewnie zależy właśnie od tego jaki to był rachunek oraz czy byłą do
    niego wydana karta..