  • 1. Data: 2003-03-18 19:40:36
    Temat: BZWBK24 - internet i wap?
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@m...pl>

    Prosiłbym o opinię użytkowników systemów wymienionych w temacie. Głównie
    ciekawi mnie niezawodność systemu i szybkość reakcji (żebym nie musiał
    spędzać pół godz. na wapie aby zrobić jeden przelew). Czy ogólnie jesteście
    zadowoleni?
    Jak mam BSK Online i jestem średnio zadowolony. System nie korzysta z tokena
    i działa stabilnie ale dość powolnie no i brak obsługi wap, dlatego
    rozglądam się za czymś nowocześniejszym.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek Maliszewski

  • 2. Data: 2003-03-19 09:56:40
    Temat: Re: BZWBK24 - internet i wap?
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Jacek Maliszewski wrote:
> [...]
    > spędzać pół godz. na wapie aby zrobić jeden przelew). Czy ogólnie jesteście
    Ja wap-a używam do podglądu KK (więc co do przelewów ci nie pomogę) ale
    jestem zadowolony. Wydaje się, ze to przemyśleli. Działa w miarę szybko.
    Informacje są (chyba) takie same jak na WWW.

    > Jak mam BSK Online i jestem średnio zadowolony. System nie korzysta z tokena
    > i działa stabilnie ale dość powolnie no i brak obsługi wap, dlatego
    > rozglądam się za czymś nowocześniejszym.

    ING
    Ja mam u nich (niestety) kasę mieszkaniową.
    ale w świetle tego:
    http://www.nie.com.pl/main.php?dzial=akt&id=1749
    zaczynam się bać :-/
    KJ

  • 3. Data: 2003-03-19 12:27:27
    Od: w...@o...pl

    Uzywam od ponad 2 lat BZWBK24, w tym takze przez WAP i jak do tej pory tylko
    raz cos mi nie dzialalo, ale po telefonie do nich od reki wszystko mi zrobili.

  • 4. Data: 2003-03-20 20:35:35
    Od: "Piotrusiontko" <m...@i...pl>

    Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Uzywam od ponad 2 lat BZWBK24, w tym takze przez WAP i jak do tej pory
    tylko
    > raz cos mi nie dzialalo, ale po telefonie do nich od reki wszystko mi
    zrobili.

    Mam konto w BZWBK od niedawna ale wszystko mi się podoba. Nie mam problemów
    z internetem ( chyba ten że musiałem ściągnąć explorera z obsługą klucza 128
    bit........ale to jest akurat PLUS )
    Pozdrawiam
    Piotr