  • 11. Data: 2008-06-21 07:23:33
    Temat: Re: BZWBK - żebranie o klienta i statystyki
    Od: Krzysztofsf <k...@w...pl>

    pb158 pisze:

> [...]
    > chyba wszystkie banki w Polsce przez prawie 11 lat prowadzenia
    > działalności i około 15 lat posiadania konta osobistego i wszędzie poza
    > mBankiem z założenia traktowany byłem jak potencjalny naciągacz lub
    > wręcz złodziej (ciążyła na mnie cały cały czas działalność gospodarcza a
    > nie zwykły stosunek pracy, który jakoś lepiej jest traktowany przez
    > banki i wymaga mniej dokumentów), i żeby nie było, że obracam jakąś nie
    > wiadomo jaką kasą to zarabiam na tej działalności (jednoosobowej) około
    > średniej krajowej tak +/- 500zł w zależności od miesiąca, czyli jak na

    Czyli jestes niezadowolony, ze podwyzszyli ci zdolnosc kredytowa, na
    podstawie danych z BIK?
    Wiekszosc bankow sprawdza swoich klientow, z tym, ze w celu ewentualnego
    zareagowania na wykazane w bik problemy ze splata w ktoryms z bankow.
    Ktos pisal, ze Citi np. rutynowo raz na kwartal sprawdza swoich
    posiadaczy KK.

    Zreszta wbk mogl ci zwiekszyc limit nawet nie na podstawie bik, a po
    prostu przy wnioskowaniu o poprzedni mogli przyznac wyzsze widelki niz
    chciales - i gdy zlozyles wniosek "przesuneli suwak" w ramach juz
    dopuszczonego wewnetrznego limitu przyznanego w banku.

  • 12. Data: 2008-06-21 11:43:34
    Od: pb158 <p...@i...pl>

    Krzysztofsf pisze:
    > Czyli jestes niezadowolony, ze podwyzszyli ci zdolnosc kredytowa, na
    > podstawie danych z BIK?

    he he nie chodzi o to czy jestem zadowolony czy nie, przeczytaj
    dokładnie na jakie posty odpowiadałem i z jakiego powodu, chodzi o
    prześwietlanie klientów, człowiek chciał zwiększyć limit ( pod jego
    postem się dopisałem ) a bzwbk rozpoczyna procedury jakby klient się na
    "nowo narodził", strata czasu, papieru itd.

    > Wiekszosc bankow sprawdza swoich klientow, z tym, ze w celu ewentualnego
    > zareagowania na wykazane w bik problemy ze splata w ktoryms z bankow.

    OK i prawidłowo że sprawdza, nikt w ciemno nie daje klientom pieniędzy,
    chodziło mi o to, że w jednym banku popatrzą na przebieg konta, być może
    sprawdzą klienta w BIK i klientowi pomogą załatwić sprawę jak trzeba z
    jego minimalnym wkładem czasu i zaangażowania (patrz w poprzednim moim
    poście zwiększenie limitu kredytowego mojego konta firmowego, ile czasu
    trwało i o której godzinie się odbyło :) do tego NIE napisałem wcześniej
    papierowego wniosku, NIE dołączyłem zaświadczenia z zus i urzędu
    skarbowego o niezaleganiu.., itd. czyli to wszystko co inne banki
    traktują jako podstawę takich wniosków a już na pewno BZWBK)

> [...]
    > chciales - i gdy zlozyles wniosek "przesuneli suwak" w ramach juz
    > dopuszczonego wewnetrznego limitu przyznanego w banku.

    w mBanku sam sobie ten "suwak" ustawiam w ramach limitu :) czy na karcie
    debetowej czy kredytowej i to wszystkie trzy limity wypłaty mogę ustawić
    jak mi się podoba ( w ramach głównego limitu) : w bankomacie, zakupy na
    kartę i wypłaty w placówce, jeżeli przewiduję duże zakupy przed wyjściem
    do sklepu zwiększam limit, a po przyjściu do domciu zmniejszam do
    200-300zł i śpię spokojnie nawet jak zeskanują kartę to się nie obłowią.
    Na przykład na KK mam ustawiony limit 0zł wypłat w bankomacie w
    przypadku kiedy pomylę karty co najwyżej dowiem się że nic nie wypłacę
    :) a jak zeskanują w sklepie to też sobie mogą... :)

    Jeszcze raz dodam BZWBK to dobry bank, bardzo dobry system internetowy,
    ale za dużo prowizji z różnego rodzaju "okazji", za duża "papierologia"
    przy załatwianiu czegokolwiek i jak z tego wynika kiepska obsługa przy
    "okienku" , miałem tam konto firmowe i osobiste, później tylko osobiste
    jako "wrzutnia i rozsyłka" na inne konta, teraz od kwietnia nie mam nic
    bo kasa płynie przelewami i nie mam potrzeby robić wpłat w "okienku"

    PZDR

  • 13. Data: 2008-06-23 14:32:56
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Oszczędnosciowe jest bezpłatne.