  • 1. Data: 2008-06-19 15:44:13
    Temat: Inteligo bez karty
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    chcialbym sobie zalozyc konto Inteligo ale bez zadnej karty (bo trzeba
    za nia placic). konto sluzyloby mi TYLKO do przelewow. cyz moge
    zrezygnowac z karty inteligo? jesli tak, to w jaki sposob?

  • 2. Data: 2008-06-19 15:46:19
    Temat: Re: Inteligo bez karty
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Sarpedon pisze:
    > chcialbym sobie zalozyc konto Inteligo ale bez zadnej karty (bo trzeba
    > za nia placic). konto sluzyloby mi TYLKO do przelewow. cyz moge
    > zrezygnowac z karty inteligo? jesli tak, to w jaki sposob?

    dodam, ze kwota na koncie bedzie w przedziale 100,00-49999,99 zl

  • 3. Data: 2008-06-19 15:52:29
    Od: "Maciej Chojecki" <m...@l...home.pl>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości

    > dodam, ze kwota na koncie bedzie w przedziale 100,00-49999,99 zl

    Otwarcie konta nie jest możliwe, ponieważ karta to element przesyłki
    startowej. Po otwarciu konta i aktywacji dostępu możesz kartę zamknąć za
    pośrednictwem konsultanta.

  • 4. Data: 2008-06-19 16:21:28
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "Sarpedon" <f...@b...cy> wrote in message
    > chcialbym sobie zalozyc konto Inteligo ale bez zadnej karty (bo trzeba za
    > nia placic). konto sluzyloby mi TYLKO do przelewow. cyz moge zrezygnowac z
    > karty inteligo? jesli tak, to w jaki sposob?

    Zaloz konto z karta a pozniej ja zastrzez. Ja tak mam.

  • 5. Data: 2008-06-19 17:45:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Sarpedon napisał(a):
    > chcialbym sobie zalozyc konto Inteligo ale bez zadnej karty (bo trzeba
    > za nia placic). konto sluzyloby mi TYLKO do przelewow. cyz moge
    > zrezygnowac z karty inteligo? jesli tak, to w jaki sposob?

    TAK. Ja mam takie konto w Inteligo (leza tam jakies grosze ale konta
    zamykac nie chce, bo czekam co ten bank ze soba zrobi - bardzo
    sporadycznie uzywam do Allegro). Karte zastrzeglem i powiedzialem ze
    nowej nie chce. I tak to juz funkcjonuje chyba z 3 lata.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-06-19 18:49:50
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Maciej Chojecki pisze:

    > Otwarcie konta nie jest możliwe, ponieważ karta to element przesyłki
    > startowej. Po otwarciu konta i aktywacji dostępu możesz kartę zamknąć za
    > pośrednictwem konsultanta.

    a jak wyglada oplata? czy bede musial zaplacic za pierwszy miesiac
    uzytkowania karty, jesli zaraz po przesylce ja zastrzege lub zrezygnuje?

  • 7. Data: 2008-06-19 19:05:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sarpedon wrote:

    > a jak wyglada oplata? czy bede musial zaplacic za pierwszy miesiac
    > uzytkowania karty, jesli zaraz po przesylce ja zastrzege lub zrezygnuje?

    Otwierasz konto z kartą, po czym od razu ją zastrzegasz. Można to zrobić
    przez www.
    Mi opłaty za pierwszy miesiąc nie pobrali.

  • 8. Data: 2008-06-19 20:30:14
    Od: "Maciej Chojecki" <m...@l...home.pl>

    > a jak wyglada oplata? czy bede musial zaplacic za pierwszy miesiac
    > uzytkowania karty, jesli zaraz po przesylce ja zastrzege lub zrezygnuje?

    Aby nie kombinować najlepiej kartę zamknąć albo zastrzec zaraz po aktywacji
    dostępu do konta.

  • 9. Data: 2008-06-19 20:47:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sarpedon" g3dusg$fhm$...@n...onet.pl

    > chcialbym sobie zalozyc konto Inteligo ale bez zadnej karty (bo trzeba
    > za nia placic). konto sluzyloby mi TYLKO do przelewow. cyz moge
    > zrezygnowac z karty inteligo? jesli tak, to w jaki sposob?

    Tam jest bardzo dobra i bezpłatna infolinia 80012121. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2008-06-19 21:15:13
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > sporadycznie uzywam do Allegro). Karte zastrzeglem i powiedzialem ze nowej
    > nie chce. I tak to juz funkcjonuje chyba z 3 lata.

    a nawet jeżeli zapłaciłby za pierwszy miesiąc...ta opłata przecież nie
    zabija...jest raczej symboliczna

    --
    pozdrawiam
    RobertS