  • 1. Data: 2003-01-01 18:47:11
    Temat: [BZWBK] stanowczo odradzam
    Od: "MartaW" <m...@p...onet.pl>

    1. BZWBK wpuszcza klienta w kanal (internetowy BZWKB24) obiecujac ciagly
    dostep do powierzonych sobie pieniedzy, po czym uniemozliwia likwidacje
    zalozonych lokat (bo zmienia sie system informatyczny) wcale o tym klienta nie
    uprzedzajac (bo nie). Gdy juz ten klient sam to odkryje, to musi pofatygowac
    sie do oddzialu i albo natychmiast zlikwidowac wszystkie "stare" lokaty
    (tracac ich oprocentowanie), albo przyjezdzac kilka razy, albo zlozyc
    dyspozycje likwidacji lokat w terminach ich zapadalnosci, a wtedy BZWBK
    likwidujac lokaty i przelewajac srodki na rachunek biezacy nalicza sobie

    rowizje jak od wplaty gotowkowej na konto (doswiadczenie wlasne jako "klienta

    instytucjonalnego").

    BZWBK zmienia numery rachunkow (ze "starych" na NRB) i nie informuje o tym

    klienta, a gdy klient przychodzi do swojego oddzialu i otrzymuje zestawienie

    ald rachunkow, ktorych nie rozpoznaje (bo nie ma na nim "starych" numerow) i

    domaga sie wyjasnienia, to slyszy, ze "zmienil sie system informatyczny" i
    stare numery nie sa dostepne. Jezeli klient sie bardzo upiera, to ostatecznie
    po godzinie dostaje pelne zestawienie, ale slyszy, ze "ma Pan szczescie, bo
    mamy te informacje jeszcze na jednym, ostatnim komputerze" (doswiadczenie
    czlonka rodziny jako "klienta indywidualnego" w innym odziale, niz ten
    pierwszy).

    Jezeli dodac do tego marne oprocentowanie (zerowe na koncie firmowym),
    pelnoplatna infolinie (rozmowa miedzymiastowa, chyba ze ktos mieszka w
    Poznaniu), niemoznosc dodzwonienia sie od odzialu macierzystego oraz totalna
    niekompetencje personelu (tak na inforlinii, jak i w oddzialach), wniosek jest
    jeden: jak najdalej od BZWBK.

    Marta

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-01-01 19:25:04
    Temat: Re: [BZWBK] stanowczo odradzam
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MartaW" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mamy te informacje jeszcze na jednym, ostatnim komputerze" (doswiadczenie
    > czlonka rodziny jako "klienta indywidualnego" w innym odziale, niz ten

    Jakis dziwny oddzial lub członek rodziny cos przeoczyl.
    W "moim" oddziale NRB funkcjonowal rownolegle ze stara numeracja az 18
    miesiecy. Do dnia wprowadzenia ICBS.
    O wprowadzeniu ICBS zostałem poinformowany "osobistym" pismem od prezesa
    banku.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 3. Data: 2003-01-01 19:54:39
    Od: "MartaW" <m...@p...onet.pl>

    >tym
    >zestawienie
    >ostatecznie
    >bo
    >
    >Jakis dziwny oddzial lub członek rodziny cos przeoczyl.

    Racja, dziwny oddzial. Na przyklad ciagle gina w nim karty wzorow podpisow. Na
    przestrzeni ostatnich dwoch lat trzy razy bylam swiadkiem ich poszukiwania -
    to znaczy trzy razy na wszystkie piec wizyt w tym oddziale (gdy towarzyszylam
    wspomnianemu czlonkowi rodziny, bo sama na szczescie nie trzymam tam
    pieniedzy).

    >W "moim" oddziale NRB funkcjonowal rownolegle ze stara numeracja az 18
    >miesiecy. Do dnia wprowadzenia ICBS.
    >O wprowadzeniu ICBS zostałem poinformowany "osobistym" pismem od prezesa
    >banku.

    Mnie (ani wspomnianego czlonka rodziny) prezes nie zaszczycil informacja o
    wprowadzeniu ICBS. Dostalam natomiast kiedys pismo informujace o nowym numerze
    NRB mojego rachunku "firmowego". Czlonek rodziny ma tylko lokaty i zadnej
    informacji nie otrzymal. Chyba BZWBK uwaza, ze jak kto ma lokate, to sie latwo
    nie obrazi i jej nie zlikwiduje, wiec po co go informowac.

    tak poza tym, to jestem klientka ("instytucjonalna") WBK od osmiu lat, a od

    prawie 2 lat korzystam z WBK24, i patrzac z tej perspektywy twierdze, ze od
    fuzji z Bankiem Zachodnim organizacja pracy i styl obslugi klienta bardzo sie
    pogorszyly.

  • 4. Data: 2003-01-01 19:59:54
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Karol wrote:
> [...]
    > miesiecy. Do dnia wprowadzenia ICBS.
    > O wprowadzeniu ICBS zostałem poinformowany "osobistym" pismem od

    No popatrz, to tak, jak u mnie. :->

    --
    Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
    k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać

  • 5. Data: 2003-01-01 20:08:58
    Od: "MartaW" <m...@p...onet.pl>

    >No popatrz, to tak, jak u mnie. :->

    Czyli obaj Panowie jestescie szczesliwymi ludzmi.
    A moze prezes BZWBK jest antyfeminista?

  • 6. Data: 2003-01-01 20:25:50
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    MartaW wrote:
    > Czyli obaj Panowie jestescie szczesliwymi ludzmi.
    > A moze prezes BZWBK jest antyfeminista?

    Moja mama też dostała (mamy konta w jednym oddziale). :-)

  • 7. Data: 2003-01-01 20:27:26
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Czyli obaj Panowie jestescie szczesliwymi ludzmi.
    > A moze prezes BZWBK jest antyfeminista?

    Moze mamy wiec szczescia lub jestesmy klientami tego samego oddzialu :-)
    A co do narzekania na taki czy inny bank to zostalo juz na tej grupie
    napisane: ze "wszystko zalezy od ludzi".

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 8. Data: 2003-01-01 20:49:40
    Od: "MartaW" <m...@p...onet.pl>

    >Moja mama też dostała (mamy konta w jednym oddziale). :-)

    Prosze mi zdradzic, ktory to oddzial? Jezeli dobrze wnioskuje z Panskiego
    usytuowanie geograficznego, to chodzi o oddzial warszawski i to polozony na
    Zoliborzu. Ja mam konto firmowe w oddziale przy ul.Kasprowicza. Karty wzorow
    podpisow gina nalogowo w oddziale przy pl.Inwalidow po stronie zachodniej.
    Dokad Pan radzi sie przeniesc?

  • 9. Data: 2003-01-01 21:16:35
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Dokad Pan radzi sie przeniesc?

    Zamiast przenosic sie, to moze na poczatek nalezy lepiej poznac sie z
    obsluga.
    Zaczac od doradcy "firmowego" a potem dogadac sie z "prywatnym". Najlepiej
    jakby to byla ta sama osoba.
    Gorzej jak nie bedzie sie z kim dogadywac :-( lub "firma" nie lapie sie na
    VIPa, czyli lepsze traktowanie.

    Niezlym rozwiazaniem jest takze instalacja "Minibanku24" (i zaprzyjaznienie
    sie z "wdrozeniowcem"). Kontakty z oddzialem sa wtedy ograniczone do
    minimum.

    W ostatcznosci trzeba sie przenosic. Jezeli ma to byc ten sam bank, to
    lepiej wybrac jakas filie gdzie jest malo pracownikow.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 10. Data: 2003-01-01 21:23:58
    Od: "MartaW" <m...@p...onet.pl>

    >Karol wrote:
    >A co do narzekania na taki czy inny bank to zostalo juz na tej grupie
    >napisane: ze "wszystko zalezy od ludzi".

    Prawda, ze wszystko zalezy od ludzi (a nie na przyklad od komputerow). Tyle ze
    wypowiadajac/piszac te slowa zazwyczaj myslimy o ludziach, z ktorymi sie
    kontaktujemy (np. bezposrednio w oddziale banku lub korzystajac z infolinii).
    Ci sa oczywiscie rozni i miewaja lepsze i gorsze dni.

    Jednak krytykujac dzialanie BZWBK mialam na mysli jego wladze, czyli ludzi
    odpowiedzialnych za zarzadzanie bankiem, w tym ustanawianie i realizacje
    polityki kontaktow z klientem. Niedawno odbywala sie w tym miejscu dyskusja na
    temat sposobu wprowadzenia przez mBank oplat za wznowienie karty Visa Electron
    do konta eMAX. Jeden z dyskutantow bardzo trafnie napisal, ze jej wprowadzenie
    to blad marketingowy, a sposob wprowadzenia to nieuczciwosc (klientom nie dano
    szansy na odwolanie automatycznego wznowienia zbyt pozno ich o tym informujac -
    jednak pozniej mBank przeprosil zainteresowanych i anulowal pochopnie pobrane
    oplaty). Ja mowie, ze nie zapowiedziane odciecie mnie przez BZWBK od moich
    pieniedzy (ktorymi wczesniej na biezaco zarzadzalam przez BZWBK24), a
    nastepnie pobieranie prowizji za reczne likwidowanie moich lokat, to zwyczajne
    wymuszenie. Ktos uwaza inaczej?