    From: "Bogdan B." <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK - powlaczali ubezpieczenie samowolnie
    Date: Sat, 29 Sep 2007 16:41:23 +0200

    Piotr Gralak wrote:
    > posprawdzajcie swoje karty kredytowe tego badziewnego banku, na mojej
    > wczoraj pojawila sie prowizja za Pakiet "Twoje Bezpieczeństwo"
    > (procentowa od transakcji, u mnie 17,99). oczywiscie mialem wylaczone
    > wszystkie platne ubezpieczenia (karte mam rok i 4 mies. i nigdy nie
    > byla oplata naliczana), a baba na infolinii wlasnie usilowala mi
    > wmowic ze mialem zawsze wlaczone. na pytanie dlaczego przez ponad rok
    > nie bylo wobec tego zadnej prowizji odpowiedziala: nie wiem. ja mam
    > akurat money.pl, ale kumplowi w karcie multikino zdarzylo sie to samo
    > - za 43 zl :)))

    Ja potwierdzam, samo się włączyło.
    Infolinia twierdzi że bank włączył to w lipcu na dwa miesiące "za darmo", a
    wrzesień jest już płatny.
    Twiedzi też, że informacja o tym była wysyłana pocztą - co w moim przypadku
    jest nieprawdą.
    Czy ktoś dostał taką informację pocztą?
    Pomijam tu już fakt próby sprzedania mi niezamówionej usługi, co zasługuje
    na skopanie markietingowego tyłka.

    Bogdan B.