  • 21. Data: 2013-06-01 18:56:15
    Temat: Re: BZWBK pierwsza wypłata z promocji 700zł
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kod6f2$vsk$...@s...aioe.org

    > Nie muszę

    > )( po 2 miesiącach (w 3 i w kolejnych miesiącach) trzy razy płacić
    > debetówką (mogę jeden raz, oby wydać 300 pln w miesiącu)

    > i nie muszę

    > )( po 2 miesiącach (w 3 i w kolejnych miesiącach) 4 razy
    > przelewać z konta w Polskę

    > ale jeśli to zrobię, też nie stracę niczego z wiśni
    > (jednorazowych wypłat) czy (wielorazowych,
    > cyklicznych wypłat) orzechów.

    Tak chyba lepiej. Przelew wynagrodzenia jest konieczny w 10 miesiącach.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2013-06-01 19:39:52
    Od: wefe <k...@i...pl>

    > Mia�e� przelew z wynagrodzeniem czy zwyk�y?

    zwykły :-(

  • 23. Data: 2013-06-01 19:53:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wefe" 9...@g...co

    > Mia�e� przelew z wynagrodzeniem czy zwyk�y?

    : zwykły :-(

    Czyli praktyka pokazuje, że nie musi to być przelew
    wynagrodzenia/renty/itp., aby dostać orzeszki i wisienki?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2013-06-02 13:51:07
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu sobota, 1 czerwca 2013 17:59:53 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Czyli to 10*50+200+100
    >
    > 200 za polecenie zapłaty
    > 100 za polecenie otwarcia konta
    > 50 za każdy z 10 miesięcy

    Tak.

    > Ale nie zawadzi zrobić więcej?

    Nie zawadzi.

> [...]

    > cyklicznych wypłat) orzechów.

    >Tak chyba lepiej. Przelew wynagrodzenia jest konieczny w 10 miesiącach.

    Dokładnie tak.

    Jeszcze raz wszystko podsumuję:

    * w czerwcu i w lipcu:
    co najmniej 1000 pln z tytułu wynagrodzenia (renty, emerytury itp.)
    co najmniej 300 pln wydanych debetówką lub naklejką w min. 4 transakcjach
    min. 4 przelewy w Polskę

    * od sierpnia:
    co najmniej 1000 pln z tytułu wynagrodzenia (renty, emerytury itp.)
    co najmniej 300 pln wydanych debetówką lub naklejką nawet w jednej płatności
    min. 3 przelewy w Polskę

    Pamiętaj również, że jeśli chcesz dostać dodatkowe 200 zł za polecenie zapłaty, to
    oprócz oczywistego opłacania w ten sposób jakichś zobowiązań (ważne żeby dane na
    fakturze były identyczne z danymi właściciela konta), musisz w ciągu wszystkich 10
    miesięcy spełnić wymagane warunki i dostać za każdy po 50 plnów. Wystarczy tylko
    jedno zrealizowane polecenie zapłaty w ciągu 10 miesięcy.

  • 25. Data: 2013-06-02 19:58:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pws" 4...@g...co

    : Pamiętaj również, że jeśli chcesz dostać dodatkowe 200 zł

    Chcę.

    : za polecenie zapłaty, to oprócz oczywistego opłacania w ten
    : sposób jakichś zobowiązań (ważne żeby dane na fakturze były
    : identyczne z danymi właściciela konta),

    Czyli taka osoba nie może opłacać w ten sposób na przykład
    wynajmowanego mieszkania? (elektryczności w wynajętym mieszkaniu)
    Pytam na wszelki wypadek, gdyż nie zamierzam opłacać ,,cudzych''
    rachunków.

    : musisz w ciągu wszystkich 10 miesięcy spełnić wymagane warunki
    : i dostać za każdy po 50 plnów. Wystarczy tylko jedno zrealizowane
    : polecenie zapłaty w ciągu 10 miesięcy.

    Tak -- toteż nie śpieszę się z tym poleceniem. :) Polecę na to za kilka miesięcy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2013-06-03 10:28:34
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 czerwca 2013 19:58:41 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Czyli taka osoba nie może opłacać w ten sposób na przykład
    > wynajmowanego mieszkania? (elektryczności w wynajętym mieszkaniu)

    Niestety nie może. Za dobrze by to było... Najlepiej własnie opłacać za
    elektryczność, telefon, gaz, Internet, itp. stałe opłaty. Z doświadczenia wiem, że
    większość dużych firm udostępnia taką formę płatności, aczkolwiek nie wszystkie.

    > Tak -- toteż nie śpieszę się z tym poleceniem. :) Polecę na to za kilka miesięcy.

    Właśnie, nie ma co się śpieszyć, bo jest na to aż 10 miesięcy.

  • 27. Data: 2013-06-03 14:40:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pws" 9...@g...co

    > Czyli taka osoba nie może opłacać w ten sposób na przykład
    > wynajmowanego mieszkania? (elektryczności w wynajętym mieszkaniu)

    : Niestety nie może. Za dobrze by to było...

    Ciekawe, dlaczego tak jest. Czyżby bank chciał zahandlować informacją?

    : Najlepiej własnie opłacać za elektryczność, telefon,

    I tak zamierzam uczynić. (Era/TeDeble)

> [...]

    : Właśnie, nie ma co się śpieszyć, bo jest na to aż 10 miesięcy.

    Jeśli równie dobtze możesz coś zrobic dziś, jak i jutro, zrób to
    dzisiaj, bo jutro możesz już nie żyć, lub co gorsza -- nie chcieć.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2013-06-12 17:21:32
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    W dniu piątek, 31 maja 2013 16:50:29 UTC+2 użytkownik wefe napisał:
    > U MNIE NADAL NIE MA PREMII :-(

    skoro miałeś przelew zwykły, to proszę osoby które dostały premię, o info czy u kogoś
    zaliczyli zwykły przelew (tj. rachunek prywatny) jako wynagrodzenie?

    oraz czy ktoś wykręcił 300 zł u płaza dostając premię