eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty › Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
  • Data: 2015-01-30 18:54:25
    Temat: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
    Od: "MarekZ" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:8...@a...kjonca...

    > Hyhy. Mi pani nie chciała zamknąć konta w EUR od ręki "bo to można tylko w
    > oddziale
    > macierzystym" Byłem jednak asertywny i powoływałem się na informację z
    > pisma, że "Mogą Państwo również wypowiedzieć umowę o konkretną usługę,
    > której dotyczy zmiana ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia
    > opłat." i w końcu się udało.

    U mnie panie nie były w stanie wygenerować tego zamknięcia, faktycznie mieli
    jakąś "awarię". Nawet wniosku o zamknięcie system im nie generował,
    zaadoptowaliśmy inny wniosek.

    Oczywiście pamiętam o tym, o czym wspomniałeś, dlatego z zainteresowaniem
    będę czekał na ewentualne naliczenie mi 2 funtów prowizji. :) Inna rzecz, że
    w tym oddziale mnie znają i pewnie jak system naliczy to to włożą w koszty
    oddziału, ale może uda mi się podejrzeć zanim rachunek zniknie.

    Bo USD i EUR zamykałem w grudniu bez problemu po 30 dniach zniknęły, a GBP
    trzymałem, bo jeszcze brałem uznanie w GBP na te kartę w styczniu (spór w
    PayPal).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1