  • 1. Data: 2003-01-16 20:58:27
    Temat: [BZWBK] kursy walut
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Czy ktoś wie gdzie można w sieci dostać _archiwalne_ tabele kursowe ?
    Interesuje mnie szczególnie BZWBK i kurs CHF
    Uprzedzając. Na stronie BZWBK jest jedynie aktualna tabela :-(
    I co gorsza nie można sobie zamówić przysyłania tabel mailem :-(

    KJ

  • 2. Data: 2003-01-16 21:49:33
    Temat: Re: [BZWBK] kursy walut
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Uprzedzając. Na stronie BZWBK jest jedynie aktualna tabela :-(
    > I co gorsza nie można sobie zamówić przysyłania tabel mailem :-(

    Musisz sie usmiechnac do jakiegos uzytkownika Minibanku24.

    Karol

  • 3. Data: 2003-01-17 05:41:01
    Od: robson <m...@N...gazeta.pl>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> wrote in

    > Czy ktoś wie gdzie można w sieci dostać _archiwalne_ tabele kursowe ?

    na stronie wp.pl jest wyszukiwarka, ale sa to srednie kursy NBP

    http://bankowy.wp.pl/waluty.html

  • 4. Data: 2003-01-17 06:31:02
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Jan 2003 05:41:01 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: robson <m...@N...gazeta.pl>

    Nie, właśnie chodzi mi o kursy banków.
    KJ

    --
    "#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.

  • 5. Data: 2003-01-17 15:50:56
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Nie, właśnie chodzi mi o kursy banków.
    > KJ

    Jak potrafisz się dostać, to w Intranecie BZWBK
    są archiwalne, ale też tylko od 2000 roku :-))

  • 6. Data: 2003-01-17 16:34:18
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Jan 2003 16:50:56 +0100,
    osoba podpisana: cef <c...@i...pl>
    napisała:

    > Jak potrafisz się dostać, to w Intranecie BZWBK
    > są archiwalne, ale też tylko od 2000 roku :-))

    Tego się obawiałem :-(

    KJ

    --
    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

  • 7. Data: 2003-01-18 09:43:43
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > Uprzedzając. Na stronie BZWBK jest jedynie aktualna tabela :-(
    > I co gorsza nie można sobie zamówić przysyłania tabel mailem :-(

    Jak Ci bardzo zalezy to wejdz na www.efixpolska.com . Trzeba sciagnac program
    około 6MB. Wykresy dostepne sa nawet od lat 60-tych, sam mozesz je sobie
    ukladac. Program za darmo można uzytkowac przez 30 dni. Bardzo fajne narzedzie.
    PZDR
    Michal