  • 1. Data: 2004-06-04 11:03:02
    Temat: BZWBK idzie w ślady ING ?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Dziś po zalogowaniu się do BZWBK24 wyskoczyło mi takie coś
    =========
    W pakiecie usług BZWBK24 otrzymujecie Państwo dostęp, poprzez komputer
    podłączony do internetu, telefon stacjonarny lub komórkowy, do
    informacji między innymi: o dokonanych operacjach finansowych, wysokości
    salda rachunku. Usługi te w znakomitym stopniu zastępują papierowy spis
    transakcji,
    czyli tzw. wyciąg z konta.
    Usługi z pakietu BZWBK24 zapewniają natychmiastowy dostęp do informacji
    o własnych zasobach finansowych, i w odróżnieniu od papierowego wyciągu,
    nie zajmują miejsca na biurku.
    Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani zmniejszeniem częstotliwości lub
    zaprzestaniem otrzymywania papierowego wyciągu możecie Państwo zamówić
    formularz dyspozycji w zakresie generowania wyciągu z rachunku bankowego.
    Bank prześle Państwu taki formularz do domu wraz ze zwrotną zaadresowaną
    i opłaconą kopertą. Poprzez jego wypełnienie, podpisanie i odesłanie na
    adres zamieszczony na kopercie zwrotnej, zlecicie Państwo Bankowi wybór
    zmniejszenia częstotliwości otrzymywania wyciągu lub nawet rezygnacji z
    jego otrzymywania.

    Z poważaniem BZWBK SA.
    =========
    Hmm, czyżby niedługo, dla korzystających z BZWBK24 wyciągi miałyby być
    płatne ??

    KJ

  • 2. Data: 2004-06-04 11:08:03
    Temat: Re: BZWBK idzie w ślady ING ?
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Hmm, czyżby niedługo, dla korzystających z BZWBK24 wyciągi miałyby być
    > płatne ??

    Ida chyba bardziej w slady Citka :-) Citek na kopetach w ktorych rozsyla
    wyciagi reklamuje i zacheca do przejscia na wyciagi elektroniczne :-)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-06-04 14:09:34
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Hmm, czyżby niedługo, dla korzystających z BZWBK24 wyciągi miałyby być
    > płatne ??

    Ale tylko dla tych, którzy się nie zdecydują na od razu aktywne
    ubezpieczenie, którego nie zamawiali ;]

  • 4. Data: 2004-06-04 17:33:50
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > zlecicie Państwo Bankowi wybór zmniejszenia częstotliwości
    > otrzymywania wyciągu lub nawet rezygnacji z jego otrzymywania.

    Chyba ktoś nie do końca zrobił siku...
    Któremu klientowi będzie się chciało tę całą papierologię odstawiać?
    Powinien wystarczyć jeden telefon i logowanie/odpytka, albo mail pocztą
    wewnętrzną. A nie "zamówienie formularza dyspozycji w zakresie".

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 5. Data: 2004-06-05 05:15:36
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 4 Jun 2004 19:33:50 +0200,
    osoba podpisana: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > Powinien wystarczyć jeden telefon i logowanie/odpytka, albo mail pocztą
    > wewnętrzną. A nie "zamówienie formularza dyspozycji w zakresie".

    Ja tam może bym sie i zdecydowal na rezygnację z wyciągów do KK. Jest
    tylko jedne problem. NA tych wydrukowancyh z BZWBK24 nie ma jak
    stwierdzić którą kartą (moją czy dodatkową) została wykonana transakcja.
    Zwracałem im na to uwagę już dawno, ale jak widać olali.

    KJ

    --
    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

  • 6. Data: 2004-06-05 16:12:18
    Od: "G19" <gucio19@_NO_SPAM_hotmail.com>

    "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote in message

> [...]
    > Powinien wystarczyć jeden telefon i logowanie/odpytka, albo mail pocztą
    > wewnętrzną. A nie "zamówienie formularza dyspozycji w zakresie".

    Ten ktoś to ustawodawca, który wprowadził wymóg "pisemnej deklaracji" jeśli
    ktoś chce otrzymywać wyciągi z inną niż co miesiąc częstotliwością.
    Niestety, jest to kolejny przypadek, w którym polskie prawo nie nadąża za
    rzeczywistością.

    G19

  • 7. Data: 2004-06-06 10:12:25
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    G19 wrote:
    [...]

> [...]
    > ktoś chce otrzymywać wyciągi z inną niż co miesiąc częstotliwością.
    > Niestety, jest to kolejny przypadek, w którym polskie prawo nie nadąża za

    Interesujące. Od jakiegoś czasu BZWBK wysyła wyciagi do konta co 2
    miesiace i nic nie trzeba było podpisywać ...
    KJ

  • 8. Data: 2004-06-08 05:47:40
    Od: "G19" <gucio19@_NO_SPAM_hotmail.com>

    > Interesujące. Od jakiegoś czasu BZWBK wysyła wyciagi do konta co 2
    > miesiace i nic nie trzeba było podpisywać ...
    > KJ

    W międzyczasie zmieniło się prawo bankowe.

    G19

  • 9. Data: 2004-06-08 16:00:08
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    G19 <gucio19@_NO_SPAM_hotmail.com> wrote:

    > W międzyczasie zmieniło się prawo bankowe.

    No więc kto Twoim zdaniem nie zrobił siku? ;)