  • Data: 2002-05-03 11:09:17
    Temat: Re: BZWBK i BELKA
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 May 2002 12:50:52 +0200, "Antara" <g...@p...com> wrote:

    >I teraz najdziwniejsze dla mnie - mimo, że suma sumarum z odsetek byłem
    >mocno na minusie,
    > to z tych plusowych bank pobrał zaliczkę na podatek. Czy tak ma być?

    Tak, poniesionych kosztow na odsetki od kredytu nie odlicza sie od
    "zysku" z odsetek od depozytow.
    Logiczne, prawda :-) ?
    Ale tu nie chodzi o to zeby bylo sprawiedliwie :-(.

    BTW, to nie zaliczka tylko podatek zryczałtowany. Zawsze placisz 20%
    niezaleznie od innych kosztow zwiazanych z uzyskaniem tych odsetek.
    BZWBK nie ma tu nic do powiedzenia, tak to po prostu dziala :(.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl