  • Data: 2002-01-08 22:33:17
    Temat: Re: BZWBK: ,,Wesoła'' opowiastka
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 5 Jan 2002 08:47:51 +0100, "Robert" <m...@k...wp.pl>
    wrote:

    >Ty się ciesz, że w ogóle zamówiłeś ten wyciąg.

    Nie rozumiem! Zamówiłem? Nic nie zamawiałem... Samo przylazło...

    >Mi z nastatniem każdego nowego roku zawsze zaczynają generować wyciągi z
    >każdej operacji,

    Oooooo... Właśnie to.... Zaraz pewnie coś takiego wymyślą...
    Zastanawiam się nad ucieczką z WBK... Zatrzymuje mnie jeszcze to, że
    planuję POSa i zastanawiałem się, czy przypadkiem układ ,,Konto WBK +
    POS WBK'' nie będzie najlepsiejszy... Ale nie wiem, jeszcze tego nie
    rozeznawałem. Może ktoś mnie tutaj oświeci, jak to z tymi posami jest?

    >każdy oczywiście za opłatą. W tym roku jeszcze nie było,
    >ale wysyłka trwa ok. 10 dni.

    :-)

    --
    Tristan hrabia Alder