  • Data: 2002-01-08 22:30:43
    Temat: Re: BZWBK: ,,Wesoła'' opowiastka
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 5 Jan 2002 00:18:42 +0100, ". : : Krzysztof : : ."
    <k...@w...pl> wrote:

    >az tyle - widac malo tam masz :)

    Mało. To wogóle pierwsze odsetki od roku :-) Widać bank z radości
    przysłał ten wyciąg.

    >a co na to tabela oplat i prowizji ?

    Nie wiem... Nie chodzi mi o opłatę, ale o sensowność wyciągu co dwa
    dni.

    >no moze tak inteligo ? dostaniesz 50zl jak sie psotarasz i bedzie:

    Nie dostanę, ale faktycznie staram się o konto w Inteligo. Niestety
    inteligo mnie nie lubi. Od 17 grudnia się nie odzywają. Ale może to z
    powodu świąt. Dam im jeszcze kilka dni, a potem będę interweniował.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)