  • Data: 2002-02-19 13:09:54
    Temat: Re: BZWBK Konto 24 Student - token
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> napisał w

    > Bo wiesz, Wook, z WBK jest tak, że wszystko zależy od oddziału. W moim
    jest
    > paru sensownych pracowników, zwłaszcza pewna pani, która mnie i mamę
    poznaje
    > z daleka, zawsze jest na bieżąco z nowymi produktami, doradza i
    proponuje...

    Konrad, wiem, wiem....
    U mnie w oddziale tez jest taka pani, ktora mnie poznaje i.... czeka na nowe
    informacje o swoim banku ;)
    Na szczescie ten bank odwiedzam z czestotliwoscia 1 na 3 miesiace albo i
    rzadziej, zeby sie nie denerwowac i zeby nie stac w zawsze tam wystepujacych
    dluugich ogonkach.

    pozdrawiam
    Wookasch