  • 1. Data: 2002-08-07 20:25:58
    Temat: BZWBK, Idea i Polcenie Zapłaty
    Od: "Jerry" <j...@i...pl>

    Witam

    Moja znajoma z pracy ma rachunek w BZWBK i telefon w Ideii. Nakłoniłem ją do
    skorzystania z Polecenia Zapłaty i ... pojawiły się problemy. W żadnym z
    dwóch kolejnych terminów (dwa kolejne miesiące) bank nie dokonał płatności.
    Koleżanka dowiedziała się o tym po telefonie od pracownika Ideii, który
    "zagroził", że jeśli natychmiast nie ureguluje swoich zobowiązań telefon
    zostanie wyłączony. Gdy zdenerwowana zadzwoniła do banku, jedna z
    niedysponentek poinformowała ją nieoficjalnie, że bank nie reguluje
    Polecenia Zapłaty do Ideii z powodu jakiś problemów "technicznych".
    Jakoś nie chce mi się wierzyć, że bank postępuje w ten sposób nie informując
    jednocześnie o tym swoich klientów.
    Czy któryś z Grupowiczów słyszał o takim postępowaniu w BZWBK?

    Pozdr
    Jerry

  • 2. Data: 2002-08-07 22:16:51
    Temat: Re: BZWBK, Idea i Polcenie Zapłaty
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "Jerry" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    informując
    > jednocześnie o tym swoich klientów.
    > Czy któryś z Grupowiczów słyszał o takim postępowaniu w BZWBK?

    Ja w to jak najbardziej wierze, bo mnie zrobili podobnie. Tylko ze
    chodzilo nie o polecenie zaplaty, a o zlecenie stale. Po prostu
    pewnego razu nie wykonali zlecenia i trzeba bylo 3 tygodni (sic!)
    proszenia, zeby laskawie puscili przelew.
    W regulaminie jest mowa o odszkodowania za niewykonanie zlecen.
    A swoja droga, to po co przyjmuja zlecenia, skoro nie potrafia
    ich wykonac?

    Michal Letowski

  • 3. Data: 2002-08-08 06:42:57
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl>

    w moim oddziale BZWBK zlecenia za telefon IDEA oraz polecenia zapłaty
    działają poprawnie.
    Trzeba po prostu przypilnować pracowników oddziału, ew. porozmawiać z jakimś
    kierownikiem to bedzie OK

    Grześ

  • 4. Data: 2002-08-08 07:48:06
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

> [...]
    > skorzystania z Polecenia Zapłaty i ... pojawiły się problemy. W żadnym z
    > dwóch kolejnych terminów (dwa kolejne miesiące) bank nie dokonał

    Jezeli bank przyjal PZ i na fakturach z IDEI jest wyraznie napisane ze
    platnosc przez PZ oraz w dniu platnosci byly srodki na koncie to wine ponosi
    bank. Jezeli na fakturach nie ma informacji o PZ to winny jest Klient, czyli
    Twoja znajoma, bo powinna placic sama za faktury.
    Zakladajac, ze wszystko jest OK to proponuje udac sie do banku i zrobic OPR,
    najlepiej w formie pisemnej, aby byla podkladka, nic nie robic na "gebe".

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-08-08 08:21:30
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Grzesio" <g...@i...pl> napisał

> [...]
    > działają poprawnie.
    > Trzeba po prostu przypilnować pracowników oddziału, ew. porozmawiać z

    LOL - nie rozsmieszaj mnie. Rozumiem, ze bzwbk, zeby zrealizowac PZ lu
    zlecenie stale trzeba rozmawiac z kierownikiem ? :-))) Przy przelewach tez
    pilnujesz pracownikow banku ? To moze oni powinni TOBIE placic, a nie
    pracownikom ? :-)))
    A co zrobisz jak bzwbk zrealizuje kilka takich samych przelewow np. do ZUS i
    bank nie poczuwa sie do odpowiedzialnosci ? Przypominam, ze ZUS generalnie
    NIE ODDAJE nadplaconej kasy !!!
    Nawet nasz 'narodowy olewator' (TPSA) jak nie mogla w tym miesiacu
    zrealizowac PZ to PRZYSLALI PISMO (przed terminem platnosci faktury), ze
    przepraszaja ble ble ble i zeby nie zapomniec... :-))

    pzd

  • 6. Data: 2002-08-08 08:40:49
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

> [...]
    > skorzystania z Polecenia Zapłaty i ... pojawiły się problemy. W żadnym z
    > dwóch kolejnych terminów (dwa kolejne miesiące) bank nie dokonał

    A nie lepiej bedzie wyrobic sobie karte kredytowa BZWBK Idea Profit ?
    Wysyla sie do windykacji w Idei faks z poleceniem obciazania tejze karty i
    nie ma problemow. dodatkowo nabija sie punkty Profit za placenie rachunku i
    drugi raz za korzystanie z karty :-)

    AO

  • 7. Data: 2002-08-08 09:24:43
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl>

> [...]
    > zlecenie stale trzeba rozmawiac z kierownikiem ? :-))) Przy przelewach tez
    > pilnujesz pracownikow banku ? To moze oni powinni TOBIE placic, a nie

    z "górą" to tylko trzeba rozmawiać jak są problemy, a jak narazie jest OK
    więc nie mam takiej potrzeby