  • 1. Data: 2002-08-07 18:59:08
    Temat: zalozylam konto w mbanku
    Od: "Naidoo" <p...@m...icpnet.pl>

    witajcie, dzis zadzwonila do mnie kobitka z mbanku i podala moj nr rachunku
    i brzeczala cos, ze musze zadzwonic do nich zanim mi przysla umowe, czy jak?
    pani mowila bardzo niewyraznie,
    chyba nie powinna pracowac przy telefonie:)

  • 2. Data: 2002-08-07 20:09:37
    Temat: Re: zalozylam konto w mbanku
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

> [...]
    rachunku
    > i brzeczala cos, ze musze zadzwonic do nich zanim mi przysla umowe, czy

    a tak powaznie to w jakim celu napisales ten post ?

    radek

  • 3. Data: 2002-08-08 14:27:07
    Od: "Salpeter" <a...@a...com>

    Użytkownik "Naidoo" <p...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jak?
    > pani mowila bardzo niewyraznie,
    > chyba nie powinna pracowac przy telefonie:)

    czyż nie powinieneś poprosić "kobitki" o powtórzenie przekazanej informacji
    w prostszych, bardziej zrozumiałych słowach ?

  • 4. Data: 2002-08-08 14:28:06
    Od: "jacek" <j...@p...fm>

    On chyba kurde normalnie nie lubi brzęczących bab.

  • 5. Data: 2002-08-28 22:36:23
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    [...]
    > a tak powaznie to w jakim celu napisales ten post ?

    pewnie po to zeby wszyscy pomysleli ze nie umyl uszu :-)

    TB