  • Data: 2014-08-02 00:02:19
    Temat: Re: BZWBK 70 -- osttania edycja Konta Godnego Pogardy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lrdd7p$30n$...@n...news.atman.pl

    > () Wziął zapłatę za 2 złączki. Moja złączka wg niego miała
    > skaleczony gwint. Ja tę złączkę założyłem (i zacisnąłem)
    > na wyciętym fragmencie rury bez trudu. Obejrzałem pod
    > lupą -- nie było śladu skaleczenia poza śladami demontażu,
    > dokonanego przez tego hydraulika, ale owe ślady nie kaleczyły
    > gwintu. Hydraulik za złączki policzył 24 pln, być może dałoby
    > się je kupić za 16 pln, ale ja zapewne by zapłacił za jedną
    > ponad 12 pln i zapłaciłbym za dojazd do sklepu.

    http://leszekc.w.tkb.pl/BZWBKKB700/zlaczka/

    Przepraszam za trochę pornografii -- mały fragment mego ciała...
    Zaciskająca nakrętka spadała, więc podtrzymałem ją palcem, który
    widać na fotce... Nie wpadłem na pomysł, aby rurkę trzymać poziomo,
    a teraz mi nie chce się pstrykać kolejnej fotki...

    Te fotki to dowód na sprawność złączki. Leży u mnie od czasu budowania
    mieszkania. Nawet nie wiem, jak jej użyć -- czy środkowy pierścień
    (zaciskający) ma być włożony tak jak na fotce, czy odwrotnie.
    Dowiedziałbym się tego w sklepie, gdybym kupował taką
    złączkę -- potrzebne były dwie, ja miałem tylko jedną.

    > http://pl.kan-therm.com/kan/upload/cennik-push.pdf
    > KAN-therm złączka mosiężna skręcana z gwintem wewnętrznym
    > O18×2 G1/2"
    > w jednym miejscu tego cennika taka złączka kosztuje 9.80 pln w innym 12,58 pln
    > kody chyba -- 9001.94 9014.350

    Aby było jasne -- nie mylę BZWBKKB z Mille, choć ostatnia
    odpowiedź Millego przypomina odpowiedzi BZWBKKB. Wrzuciłem
    te fotki tutaj, bo tak było wygodnie, nie zaś dlatego, żeby
    wskazać podobieństwo pomiędzy tymi bankami.

    Z pracy hydraulika jestem zadowolony.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'