  • 1. Data: 2002-01-11 19:03:30
    Temat: BZ WBK nie można się zalogowa
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>

    Cześć!

    O co chodzi z błędem 522 przy próbie zalogowania?

    Nie mogę się zalogować.

    dzięki za pomoc
    AR

  • 2. Data: 2002-01-11 19:22:54
    Temat: Re: BZ WBK nie można się zalogowa
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AR"
    > O co chodzi z błędem 522 przy próbie zalogowania?
    >
    > Nie mogę się zalogować.

    u mnie tez przed chwila pokazal blad 556 ale
    jak otworzylem od nowa IE to dziala
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-01-11 20:04:56
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > Użytkownik "AR"

    > u mnie tez przed chwila pokazal blad 556 ale
    > jak otworzylem od nowa IE to dziala
    > *** blad ***

    A mi dalej nic. Próbowałem już wszystkiego i dalej nie mogę się zalogować -
    jak byk pokazuje się "błąd 522"

    AR

  • 4. Data: 2002-01-11 20:10:58
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>

    "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com> wrote in message
    > A mi dalej nic. Próbowałem już wszystkiego i dalej nie mogę się
    zalogować -
    > jak byk pokazuje się "błąd 522"

    Komunikat wygląda tak:

    "Operacja zakończona błędem !

    Logowanie nieudane ! (522)"

    pozdro
    AR

  • 5. Data: 2002-01-11 20:49:40
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AR"

    > "Operacja zakończona błędem !
    >
    > Logowanie nieudane ! (522)"

    może wyczerpałeś limit błędów - zostaje ci telefon (niestety płatny):
    usługi bankowości elektronicznej - numer (061) 856 52 42
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-01-11 21:29:52
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl>

    mi w tej chwili działa bez problemu na IE 5.5PL
    albo 3 razy podałeś zły PIN i teraz musisz dzwonić do Poznania lub odwiedzić
    swój oddział gdzie masz konto
    lub używasz IE 6.0

  • 7. Data: 2002-01-11 21:50:19
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    > albo 3 razy podałeś zły PIN i teraz musisz dzwonić do Poznania lub
    odwiedzić
    > swój oddział gdzie masz konto
    > lub używasz IE 6.0

    Nie bądź głupi :-)
    Zrestartuj komputer.

    CEZ

  • 8. Data: 2002-01-11 21:55:40
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>

    "Grzes" <p...@k...net.pl> wrote in message
    > mi w tej chwili działa bez problemu na IE 5.5PL
    > albo 3 razy podałeś zły PIN i teraz musisz dzwonić do Poznania lub
> [...]

    1/ pin na pewno podałem dobry

    2/ używam IE 6.0

    Pozdro
    AR