  • 1. Data: 2002-09-17 18:21:38
    Temat: BZ WBK lezy?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Koledze sie pokazalo wlasnie - i nie da rady zalogowac sie do systemu:

    "Nie można pobrać informacji o rachunkach.

    Nastąpiła przerwa w komunikacji z systemem oddziałowym.
    Należy ponowić próbę zalogowania w późniejszym terminie.
    Za wszelkie niedogodności uprzejmie przepraszamy."

    Logowal sie 3 razy i to samo. Ja sie zalogowalem na swoje konto (mam w tym
    samym oddziale i... wszystko OK :)

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-09-17 18:28:25
    Temat: Re: BZ WBK lezy?
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    AMRA wrote:
    > Logowal sie 3 razy i to samo. Ja sie zalogowalem na swoje konto (mam w tym
    > samym oddziale i... wszystko OK :)

    moze jestes dla nich VIP-em ;) pewnie boja sie pl.biznes.banki
    i dostep do konta masz niezalezny od wszelkich awarii :)

  • 3. Data: 2002-09-17 20:11:41
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    > moze jestes dla nich VIP-em ;) pewnie boja sie pl.biznes.banki
    > i dostep do konta masz niezalezny od wszelkich awarii :)

    :-))))

    Tak OT. Niedawno pisałeś AMRA, że przelewy tanie z BZ WBK "idą" teraz 3 dni.
    Ja ostatnio ustawiłem sobie w niedzielę wieczorem (z datą 16.) przelew do
    mBanku i dzisiaj (czyli 17.) doszedł. W więc pieniążki wędrowały 2 dni.

    Pozdrawiam - J.

  • 4. Data: 2002-09-17 20:31:28
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > Ja ostatnio ustawiłem sobie w niedzielę wieczorem (z datą 16.) przelew do
    > mBanku i dzisiaj (czyli 17.) doszedł. W więc pieniążki wędrowały 2 dni.

    A nie wysylales Elixirem? Sprawdzisz dopiero jak pod koniec miesiaca obciaza
    konto za przelewy.

    Ja wysyłałem tani dokładnie we wtorek 10 wrzesnia (pierwsza sesja bo
    zlecone w poniedzialek wieczorem), w mBanku znalazly sie dopiero
    12 wrzesnia czyli szly jednak 3 dni :-(

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2002-09-17 21:09:31
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    > A nie wysylales Elixirem? Sprawdzisz dopiero jak pod koniec miesiaca
    obciaza
    > konto za przelewy.

    Wysyłałem tanim przelewem. Właśnie sprawdziłem dla pewności historię rach. i
    jest opłata za przelew tani - 0.5 zł.
    No chyba, że na koniec miesiąca bank przyszykuje mi jakąś niespodziankę :-))
    (a właściwie to siostrze, bo to jej konto ;-) )

    J.

  • 6. Data: 2002-09-17 21:45:36
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Wysyłałem tanim przelewem. Właśnie sprawdziłem dla pewności historię rach. i
    > jest opłata za przelew tani - 0.5 zł.

    A u mnie juz w ICBSie oplaty sa na koniec miesiaca dopiero.

    > No chyba, że na koniec miesiąca bank przyszykuje mi jakąś niespodziankę :-))
    > (a właściwie to siostrze, bo to jej konto ;-) )

    No to juz chyba wiem jak to jest - konta, ktore zalozne zostaly
    w oddzialach dzialajacych jeszcze na starym systemie maja ciagle
    tanie przelewy w 2 dni i oplaty od razu po przelewie - czyli kiedy
    zmienia Twojej siostry oddziale system beda 3 dni :-(

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2002-09-18 06:30:05
    Od: Przemyslaw Kowalczyk <p...@e...com.pl>

    AMRA wrote:

> [...]
    > Za wszelkie niedogodności uprzejmie przepraszamy."
    >
    > Logowal sie 3 razy i to samo. Ja sie zalogowalem na swoje konto (mam w tym

    Mnie zdarzyła się taka sytuacja, gdy zmieniałem dane (nr dowodu itp).
    Panienka zmieniła wszędzie poza systemem BZWBK24 i objaw był dokładnie ten
    sam. Bez telefonu do oddziału się nie obejdzie :-(

    pozdrawiam
    Przem

  • 8. Data: 2002-09-18 08:58:15
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Mnie zdarzyła się taka sytuacja, gdy zmieniałem dane (nr dowodu itp).
    > Panienka zmieniła wszędzie poza systemem BZWBK24 i objaw był dokładnie ten
    > sam. Bez telefonu do oddziału się nie obejdzie :-(

    aaa - wlasnie cos tak mowil ze musi pozmieniac dane ;))

    P.S. Mnie istotnie obciaza pod koniec miesiaca oplata zbiorcza - czyli
    wprowadzili "udogodnienie" dla klientow :(

  • 9. Data: 2002-09-18 13:07:25
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 18 Sep 2002 10:58:15 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >P.S. Mnie istotnie obciaza pod koniec miesiaca oplata zbiorcza - czyli
    >wprowadzili "udogodnienie" dla klientow :(

    A jest jakas wysoka prowizja za niedozwolony debet ? Jesli nie to
    pewnie wprowadza. I juz maja super sposob na zarobek na przelewach :-/
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl