  • 1. Data: 2010-07-12 19:25:06
    Temat: BZ WBK i okres wypowiedzenia przy zamknięciu rachunku
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Moja przygoda z BZ WBK zamienia się już w (tragi)farsę. Pisałem już na
    grupie, że ostatniego dnia maja 2010 wydałem dyspozycję zamknięcia
    rachunku Konto24.pl dla nieaktywnej już karty Allegro, żeby mi nie
    wydali nowej, płatnej PayBack karty
    (http://42.pl/gg/hue19k$c0$...@n...news.atman.pl)

    Dzisiaj odbieram telefon z banku, z informacją, że nie zamkną mi tego
    rachunku, bo wiszę im 15 złotych i muszę wpłacić tę sumę w kasie, żeby
    pożegnać się ze starym rachunkiem.

    I tu pytanie - zagadka: jeśli okres wypowiedzenia wynosi miesiąc, a
    pisemną dyspozycję zamknięcia rachunku Konto4.pl składałem 31.05.2010
    (ostatni możliwy termin odstąpienia od wznowienia płatnej karty PayBack
    do rachunku Konto24.pl) to kiedy umowa zostanie rozwiązana? 30 czerwca
    2010? Owszem, za czerwiec zapłacę, ale bank zdaje się skasował mnie też
    i za lipiec...

    K.

  • 2. Data: 2010-07-12 19:57:33
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dzisiaj odbieram telefon z banku, z informacją, że nie zamkną mi tego
    > rachunku, bo wiszę im 15 złotych i muszę wpłacić tę sumę w kasie, żeby
    > pożegnać się ze starym rachunkiem.

    a przypadkiem karta o której piszesz nie jest bezpłatna w pierwszych
    dwóch latach?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-07-12 20:38:04
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-07-12 21:25, Krystek pisze:

    > I tu pytanie - zagadka: jeśli okres wypowiedzenia wynosi miesiąc

    Z tego co ja wiem, wynosi sześć tygodni.

  • 4. Data: 2010-07-12 20:52:20
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    podobna sytuacja u mnie tyle ze z rachunkiem osobistym, zlozylem
    wypowiedzenie w zwiazku z wprowadzeniem oplat, dzwonia do mnie w
    dn.zamkniecia rachunku i mowia ze musze wplacic 7 czy iles tam
    zlotych.
    powiedzialem ze zloze reklamacje bo po to zamykalem rachunek zeby
    oplat nie ponosic, pani sie rozlaczyla a potem oddzwonila i mowi ze
    faktycznie tak bylo tyle ze ona zla dyspozycje zlozyla i musze
    podjechac i zlozyc podpis na dobrym papierze, a oplate mi anulują...

    i tak zrobilem, tyle ze musialem specjalnie tam jechac ale powiedzmy
    ze mialem po drodze

  • 5. Data: 2010-07-12 21:10:37
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    W dniu 2010-07-12 21:57, RobertS pisze:

    > a przypadkiem karta o której piszesz nie jest bezpłatna w pierwszych
    > dwóch latach?

    Która? PayBack jest płatna co miesiąc 2 zł (o ile nie wykona się nią w
    miesiącu żadnych transakcji na jakąśtam kwotę), a za tę Allegro to po
    dwóch latach (2 lata temu, czy więcej nawet) skasowali mnie 25 zł.

    K.

  • 6. Data: 2010-07-12 22:10:28
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    W dniu 2010-07-12 22:38, Bogdan B. pisze:

    > Z tego co ja wiem, wynosi sześć tygodni.

    6 tygodni nawet dla rachunków zakładanych X lat temu? Bo dla tych, co
    teraz w promocji są zakładane, to wiem, że okres wypowiedzenia trwa dłużej.

    K.

  • 7. Data: 2010-07-12 22:40:19
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    Krystek pisze:

    > teraz w promocji są zakładane, to wiem, że okres wypowiedzenia trwa dłużej.

    Jest właśnie odwrotnie. Standardowy w BZWBK okres wypowiedzenia wynosi 6
    tygodni. Z wyjątkiem "Konta na Obcasach" i właśnie popularnego z powodu
    promocji "Wydajesz & Zarabiasz", w których wynosi miesiąc.

  • 8. Data: 2010-07-13 06:24:57
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-07-13 00:10, Krystek pisze:

    > 6 tygodni nawet dla rachunków zakładanych X lat temu? Bo dla tych, co
    > teraz w promocji są zakładane, to wiem, że okres wypowiedzenia trwa dłużej.

    W kwietniu też wypowiadałem konto24.pl do którego kiedyś była Allekarta.
    Okres wypowiedzenia 6 tygodni.

  • 9. Data: 2010-07-13 10:24:46
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On Jul 12, 9:25 pm, Krystek <s...@k...eu.org> wrote:

> [...]
    > do rachunku Konto24.pl) to kiedy umowa zostanie rozwiązana? 30 czerwca
    > 2010? Owszem, za czerwiec zapłacę, ale bank zdaje się skasował mnie też

    Zgodnie z regulaminem kont dla ludności przy zamknięciu rachunku
    obowiązuje 6-tygodniowy okres wypowiedzenia. Konto Wydajesz &
    Zarabiasz oraz Konto na Obcasach mogą być zamknięte z miesięcznym
    wypowiedzeniem.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 10. Data: 2010-07-13 12:59:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sunwick" 8...@4...com

    > i tak zrobilem, tyle ze musialem specjalnie
    > tam jechac ale powiedzmy ze mialem po drodze

    ...miałem po drodze [do pobliskiego sklepu spożywczego]
    postój taksówek, więc wypad do banku był drobiazgiem... ;)

    -=-

    Pewnego dnia Napoleon Bonaparte liczył na przybycie jego wojsk,
    gdy toczył (z górki lub pod górkę -- nie pamiętam tego) ów
    dzielny mąż o niedużym ciele zacięte walki. Zamiast jego
    wojsk, na pole walki przybyły wtedy wojska jego przeciwniów... :)

    BZ WBK chyba liczył na zyski (w liczbie klientów) związane
    z wiśniodawaniem -- zamiast zysków, widzę (oczami swej
    wyobraźni) straty BZ WBK -- związane z niechęcią banku
    do rozstawania się z jego klientami. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'