  • 1. Data: 2010-07-12 11:52:51
    Temat: raport BIK+BIG-BR
    Od: z...@o...pl

    niektóre banki udostępniają raport BIK
    przez www, gdy ma się u nich konto.

    znajomy potrzebuje błyskawicznie BIK +BIG-BR
    ale najbardziej tenże BIG-BR

    czy radzicie pisać dwa listy polecone z dowodami
    wpłat czy założyć rachunek w "ubikowionym" banku
    i złożyć takową dyspozycję?

    mnie wydaje się że skoro reklamują raport BIK
    to otrzymuje sie TYLKO raport BIK i ani kartki więcej

    więc o BIG-BR musiałby wystąpić odrębnie.

  • 2. Data: 2010-07-12 12:22:25
    Temat: Re: raport BIK+MIG-BR
    Od: z...@o...pl

    > niektóre banki udostępniają raport BIK
    > przez www, gdy ma się u nich konto.
    >
    > znajomy potrzebuje błyskawicznie BIK +MIG-BR
    > ale najbardziej tenże MIG-BR

    sory za literówkę chodziło oczywiście o MIG-BR
    spis tych co sie "migają" a wcześniej "brali raty"

  • 3. Data: 2010-07-12 15:38:24
    Od: "Adam" <d...@p...onet.pl>

    > sory za literówkę chodziło oczywiście o MIG-BR
    > spis tych co sie "migają" a wcześniej "brali raty"

    http://www.zbp.pl/photo/wiar.pdf
    str 10
    Nie znam banku który udostępniałby ten raport. Wiec pozostaje ZBP

    pozd
    as