  • 1. Data: 2002-04-29 11:34:21
    Temat: BZ WBK i VISA
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Ciekawa rzecz... skladalem wniosek o Vise Classic debetowa, a wlasnie
    otrzymalem PIN do Visy Electron. Karte mam odebrac w oddziale, ciekawym co
    tam na mnie czeka... Maestro? :-)

    pzdr

  • 2. Data: 2002-04-29 13:30:11
    Temat: Re: BZ WBK i VISA
    Od: "KuFeL" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    > Ciekawa rzecz... skladalem wniosek o Vise Classic debetowa, a wlasnie
    > otrzymalem PIN do Visy Electron. Karte mam odebrac w oddziale, ciekawym co
    > tam na mnie czeka... Maestro? :-)
    to i tak masz szczescie, ja w lutym zlozylem wniosek o karte euro <26 dla
    zony, jako pelnomocnika i do tej pory nie dostalem.

    KuFeL

  • 3. Data: 2002-04-29 14:48:52
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "KuFeL" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > to i tak masz szczescie, ja w lutym zlozylem wniosek o karte euro <26 dla
    > zony, jako pelnomocnika i do tej pory nie dostalem.

    Dzwonilem do centrum kart. To VE. Tyle, ze skladalem wniosek na VC i pani w
    okienku go sprawdzala! (a bylo to po tym, jak im uswiadomilem, ze VC jednak
    moze byc do mojego konta). Teraz pewnie sie okaze, ze cos nie tak bylo z
    wnioskiem. Powinno byc tak: daja expresowo VC i przepraszaja. A bedzie
    pewnie tak: obciaza mnie kosztami wydania VE, ktorej nie zamawialem, VC
    dadza po odczekaniu kolejnych 3 tyg., a moze i miesiac, bo dlugi weekend
    przeciez sie zbliza.

    pzdr

  • 4. Data: 2002-04-29 15:20:56
    Od: "Robert" <w...@w...pl>

    skladalem wniosek o VC ponad 6 tygodni temu..
    0 odzewu ;-)

    --
    = Robert

  • 5. Data: 2002-04-29 18:24:37
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "KuFeL" <k...@g...pl>

    > to i tak masz szczescie, ja w lutym zlozylem wniosek o karte euro <26 dla
    > zony, jako pelnomocnika i do tej pory nie dostalem.

    Nie załamu się, spokojnie czekaj. Ja dostałem po 6 miesiącach, chociaż
    centrum zarzekało się że w ogóle nie dostało takiego wniosku.
    Żeby było śmieszniej, ważność karty biegnie od mementu w którym podobno ani
    karty ani wniosku nigdzie nie było.
    Głowa do góry, jak zrobią generalne sprzątanie to sprzątaczka ją skądś
    wymiecie.

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Siedzisz i czytasz... a tam ktos wlasnie wykupuje Twoj urlop!
    >>> http://link.interia.pl/f15b1

  • 6. Data: 2002-05-02 01:10:02
    Temat: Odp: BZ WBK i VISA
    Od: "Lukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik Szymon <w...@p...com> napisal:

    > Tyle, ze skladalem wniosek na VC i pani w
    > okienku go sprawdzala! (a bylo to po tym, jak im uswiadomilem, ze VC
    jednak
    > moze byc do mojego konta).

    Ostatnio moja kobieta wyrabiala sobie te karte... Miala juz taka w innym
    oddziale, ale zmienila oddzial i musiala wyrobic druga (nie mowie o czyms
    takim jak przenoszenie konta pomiedzy oddzialami, bo to szkoda gadac...).
    Najpierw pani w okienku stwierdzila, ze do studenckiego konta nie wydaja tej
    karty, moja lepsza polowa pokazale te ze starego oddzialu i pani
    stwierdzila, ze wydano ja omylkowo. To mnie bardzo wkurzylo, zadzwonilem do
    CK, do tego nowego oddzialu, troche pogadalem i moja polowa nastepnego dnia
    poszla do tej samej kobiety z wnioskiem o VC. Kobieta nawet slowem sie nie
    odezwala, przyjela wniosek (chociaz mine miala skwaszona) i po ok 1,5 tyg.
    przyszedl pin i nastepnego dnia karta zostala odebrana. Aha jeszcze przez
    telefon pani probowala mnie przekonac, ze studenci maja marne szanse na
    otrzymanie karty, poniewaz jak wiadomo..... nie pracuja....

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 7. Data: 2002-05-02 06:34:23
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Lukasz Zemka" <w...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Najpierw pani w okienku stwierdzila, ze do studenckiego konta nie wydaja
    tej

    Tak samo bylo ze mna. Najpierw nie wydaja, potem po telefonie do CK wydaja.
    Druga wizyta i zlozony wniosek. Teraz przyszedl PIN do VE zamiast VC i w
    oddziale tez jest VE. Wiec cofneli do reklamacji. 3 wycieczki i nadal nic
    nie zalatwione. A na grupie niektorzy jeszcze nadal wola marmur od e-banku
    :-))

    Ostatnio jednak w BZ wkurzylem sie na bankomat. Dawno nie korzystalem.
    Wkladam karte: wprowadz pin i obok oznaczony przycisk z info "Akceptacja".
    No to stukam PIN. Wciskam akceptacja i... wyskakuje mi srodki dostepne.
    Okazalo sie, ze po wpisaniu pin po 1-2 sek. automatycznie wchodzi w menu i
    ten klawisz zmienia sie w sprawdzanie salda. Po co wiec ta akceptacja do
    pinu, jesli jego samo wpisanie wystarczy? Ano sprawdzenie salda to 50gr.
    Naturalnie nie ma zadnego info: "czy naprawde jestes taki glupi, ze chcesz
    sprawdzic saldo? TAK/NIE". Delikatnie mowiac funkcja ta jest zbedna w
    bankomacie, ktory jest przy oddziale (za darmo sprawdzenie), a przy wyplacie
    i tak na wydruku jest stan srodkow dostepnych. Czyli jesli chce sprawdzic to
    moge wyplacic 10zl, sprawdzic stan na wydruku i dobrac reszte.

    Moim zdaniem przegiecie - te 50gr bede teraz odrabial pare miesiecy przy 2%
    rocznie.

    pzdr

  • 8. Data: 2002-05-02 22:32:28
    Od: "Grzes" <p...@a...net.pl.spam>

> [...]
    > ten klawisz zmienia sie w sprawdzanie salda. Po co wiec ta akceptacja do
    > pinu, jesli jego samo wpisanie wystarczy?

    Akceptacja jest po to ze jak ktos wklada karte innego banku to PIN trzeba
    zaakceptowac bo wcale nie jest powiedziane ze PIN do kazdej karty ma 4
    cyfry, spotkalem sie z PINem 6 cyfrowym

> [...]
    > i tak na wydruku jest stan srodkow dostepnych. Czyli jesli chce sprawdzic
    > moge wyplacic 10zl, sprawdzic stan na wydruku i dobrac reszte.

    Patrz na ekran i się nie śpiesz

    > Moim zdaniem przegiecie - te 50gr bede teraz odrabial pare miesiecy przy
    2%
    > rocznie.

    teraz już 1,5 % :(

  • 9. Data: 2002-05-03 08:12:27
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Grzes" <p...@a...net.pl.spam> napisał w wiadomości

    > Akceptacja jest po to ze jak ktos wklada karte innego banku to PIN trzeba
    > zaakceptowac bo wcale nie jest powiedziane ze PIN do kazdej karty ma 4
    > cyfry, spotkalem sie z PINem 6 cyfrowym

    OK, wiec nalezaloby zrobic tak, ze KAZDE wklepanie pinu powoduje koniecznosc
    akceptacji. Bodaj w Euronecie jest tak... A nie, ze jak wkladam jedna karte
    to mnie robia w konia, a inna to juz nie. Nadal uwazam, ze to co najmniej
    dyskusyjne. Zauwaz tez, iz pod tym klawiszem nie kryje sie jakas darmowa
    funkcja (np. wyplata), wzglednie jakas wymagajaca potwierdzenia (tak/nie)
    lub z mozliwoscia cofniecia. Od razu kasuja. Sprawa wydaje mi sie ewidentna.

    pzdr

  • 10. Data: 2002-05-05 17:07:27
    Od: cefek <c...@n...pl>

    On Thu, 2 May 2002 08:34:23 +0200, "Szymon" <w...@p...com> wrote:

    >Moim zdaniem przegiecie - te 50gr bede teraz odrabial pare miesiecy przy 2%
    >rocznie.

    Ja np. właśnie to uznalem za największy błąd BZWBK. Pisałem do ich
    rzecznika klienta, ale facet nie ma z Klietami nic wspólnego - po
    prostu kolejny bezsensowny marketing, który jest realizowany dla
    sztuki.

    Polecam zmianę banku...