  • 1. Data: 2004-11-08 14:23:24
    Temat: BZ WBK alerty24 - juz oficjalnie
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Od dziś każdy posiadacz telefonu komórkowego lub poczty elektronicznej może
    śledzić na bieżąco co dzieje się na jego koncie, karcie kredytowej i
    debetowej. Przelew, obciążenie rachunku, zmiany salda - o wszystkim
    informuje nowa usługa Banku Zachodniego WBK - Alerty24.

    Alerty24 to usługa idealna dla osób, które chcą zawsze i wszędzie wiedzieć
    co dzieje się z ich pieniędzmi. Użytkownik usługi może dowiedzieć się np. o
    przelaniu na konto pensji, czy realizacji transakcji kartowej lub innej
    płatności. W przypadku firm może to być informacja o uregulowaniu
    należności przez kontrahenta, czy też realizacja płatności.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,7295

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-11-08 19:43:12
    Temat: Re: BZ WBK alerty24 - juz oficjalnie
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 8 Nov 2004 15:23:24 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    >płatności. W przypadku firm może to być informacja o uregulowaniu
    >należności przez kontrahenta, czy też realizacja płatności.

    napisalbys lepiej ile kosztuje taki wodotrysk dla samej karty
    kredytowej, bo szukac po beznadziejnie tragicznych jesli chodzi o
    znalezienie czegolwiek stronach www wbk to mi sie nie chce.
    co prawdy z karty wlasnie zrezygnowalem, ale zawsze moge sie nawrocic
    :-)

    G.

  • 3. Data: 2004-11-08 20:31:54
    Od: krzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Mon, 08 Nov 2004 19:43:12 +0000, Piotr Gralak napisal/a:

    > napisalbys lepiej ile kosztuje taki wodotrysk dla samej karty
    > kredytowej, bo szukac po beznadziejnie tragicznych jesli chodzi o
    > znalezienie czegolwiek stronach www wbk to mi sie nie chce.
    własciwie to juz znalazłem
    14.
    Opłata za korzystanie z pakietu (miesięczna)

    UWAGA: W cenie pakietu zawiera się wysłanie bez dodatkowych opłat
    określonej liczby komunikatów sms (limity ustalone dla pakietów są
    podane poniżej przy nazwach pakietów) i nieograniczonej liczby
    komunikatów e-mail

    Pakiet Alerty24 Moje Pieniądze (limit bezpłatnych komunikatów sms = 10)
    5 zł

    Pakiet Alerty24 Moja Karta Kredytowa (limit bezpłatnych komunikatów sms
    = 10) 5 zł
    5 zł

    Pakiet Alerty24 Moje Pieniądze plus(limit bezpłatnych komunikatów sms =
    25) 10 zł
    10 zł

    15.
    Wysłanie alertu (za jeden komunikat)

    - w formie komunikatu SMS
    UWAGA: Opłata pobierana jest za każdy dodatkowy komunikat w formie SMS
    ponad limit ustalony dla każdego z pakietów. 0,30 zł
    0,30 zł
    0

    - w formie komunikatu e-mail
    Bez opłat

    Ps.co do stron to mi sie podobaja a ze znalezienim tego nie było
    problemów

    --
    KrzysiekL

  • 4. Data: 2004-11-08 20:39:26
    Od: "Chris S" <r...@w...pl>

> [...]
    > płatności. W przypadku firm może to być informacja o uregulowaniu
    > należności przez kontrahenta, czy też realizacja płatności.

    Oto - zacheta dla klientow, bo poza tym to WBK
    ma klientow w d... A dlaczego to udostepnil, bo to
    rewelacyjne zrodlo kasy, kasy, kasy (pomnozcie)

  • 5. Data: 2004-11-08 20:46:17
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 08 Nov 2004 21:31:54 +0100, krzysiekL <k...@w...wp.pl>
    wrote:

    >Ps.co do stron to mi sie podobaja a ze znalezienim tego nie było
    >problemów

    ze znalezieniem nie bylo problemow pewnie dlatego, ze jest news na
    glownej stronie :-)
    a sprobuj znalezc cos bez odnosnika na glownej stronie, w gaszczu
    setek linkow i beznadziejnych komunistycznych hasel w stylu "Oferta
    dla ludnosci".

    w kazdym razie dzieki wielkie za info dla leniwych :)

    za to, zeby nie bylo, ze tylko najezdzam na wbk, uczciwie przyznaje,
    ze serwis bankowosci elektronicznej dla kart kredytowych maja od lat
    najlepszy na rynku. zwlaszcza pod wzgledem nawigacji. i mimo, ze od
    tego czasu wiele bankow stworzylo nowe systemy, to z nieznanych mi
    przyczyn zaden nie probowal nawet nasladowac wbk, tylko tworzyl jakies
    swoje badziewia (vide chocby multibank, raiffeisen albo mbank).

    G.

  • 6. Data: 2004-11-08 20:48:29
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 08 Nov 2004 20:46:17 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    wrote:

    >swoje badziewia (vide chocby multibank, raiffeisen albo mbank).

    och, zapomnialem jeszcze wspomniec o bepeha w tym kontekscie!
    niniejszym naprawiam to niedopatrzenie :-)

    G.

  • 7. Data: 2004-11-08 22:22:15
    Od: krzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Mon, 08 Nov 2004 21:39:26 +0100, Chris S napisal/a:

    > Oto - zacheta dla klientow, bo poza tym to WBK
    > ma klientow w d... A dlaczego to udostepnil, bo to
    > rewelacyjne zrodlo kasy, kasy, kasy (pomnozcie)
    ja tez bym chciał, żeby banki i wiele innych firm zostały organizacjami
    charytatywnymi.
    --
    KrzysiekL

  • 8. Data: 2004-11-08 22:34:25
    Od: krzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Mon, 08 Nov 2004 20:46:17 +0000, Piotr Gralak napisal/a:

> [...]
    > a sprobuj znalezc cos bez odnosnika na glownej stronie, w gaszczu
    > setek linkow i beznadziejnych komunistycznych hasel w stylu "Oferta
    no to prawda - choc ja do tego przywykłem wiec pewnie dlatego mi nie
    przeszkadza tak....
    strona główna->Oferta->klienci indywidualni->konto24->opłaty i prowizje

    lub: wpisac alerty24 w wyszukiwarke i link do TOiP
    lub: mapa serwisu->alerty24 i link do TOiP
    lub: mapa serwisu->konta osobiste->dowolne konto->TOiP

    --
    KrzysiekL

  • 9. Data: 2004-11-08 22:37:40
    Od: "Mar" <s...@m...lh.pl>

    > Oto - zacheta dla klientow, bo poza tym to WBK
    > ma klientow w d... A dlaczego to udostepnil, bo to
    > rewelacyjne zrodlo kasy, kasy, kasy (pomnozcie)
    Dlaczego tak uwazasz? Bo co, nie masz darmowego konta jak w mBanku? Porownaj
    sobie jakosc obslugi, ilosc oddzialow, obsluga 'live' to dojdziesz do jakihs
    wnioskow. Ja od 2-3 lat korzystam z WBK i jeszcze mnie nie zawiedli. Mam
    jeszcze konto w mBanku i mimo wszystko znacznie bardziej podoba mi sie
    BZWBK24 (serwis transakcyjny www i rowniez w wap). Teraz doszla obsluga na
    ktora dlugo czekalem. 10 zl na miesiac, biorac pod uwage utrzymywanie
    konta - 30zl, to nie duzo.
    Pamietaj ze zaden bank to nie caritas i zawsze beda doic klienta.

  • 10. Data: 2004-11-08 22:40:04
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 08 Nov 2004 23:34:25 +0100, krzysiekL <k...@w...wp.pl>
    wrote:

    >no to prawda - choc ja do tego przywykłem wiec pewnie dlatego mi nie
    >przeszkadza tak....
    >strona główna->Oferta->klienci indywidualni->konto24->opłaty i prowizje

    jeszcze tylko przebrnac przez 1358 pozycji TOIP i juz jestesmy w domu
    ;)

    pozdrawiam
    Gral