  • 1. Data: 2003-06-04 08:10:46
    Temat: BZ WBK ING??
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

    Dzisiejszy Puls Biznasu:

    "Ledwo skończył się pierwszy etap konsolidacji banków, a już mówi się o
    następnym. Kolejne fuzje sugerują przedstawiciele BZ WBK i ING BSK. Po ich
    połączeniu powstałby trzeci bank na rynku."

    http://www.pb.pl/artykul.asp?SEC=PUL&ref=dzis&id=233
    337
    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 2. Data: 2003-06-04 08:23:58
    Temat: Re: BZ WBK ING??
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "MacGregor" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bbk9ko$2gb$1@news.telbank.pl...
> [...]
    > następnym. Kolejne fuzje sugerują przedstawiciele BZ WBK i ING BSK. Po ich
    > połączeniu powstałby trzeci bank na rynku."

    Ale jak koszmarny :-)

    Piotrek

  • 3. Data: 2003-06-05 07:12:10
    Od: "Vakh" <v...@p...fm>

> [...]
    > następnym. Kolejne fuzje sugerują przedstawiciele BZ WBK i ING BSK. Po ich
    > połączeniu powstałby trzeci bank na rynku." [...]

    Ta, poziom jakości obsługi już zsynchronizowali, gdyby od jutra pozamieniali
    szyldy, to nikt by nie zauważył różnicy :-)

    Vakh

  • 4. Data: 2003-06-05 13:30:51
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Vakh" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ta, poziom jakości obsługi już zsynchronizowali, gdyby od jutra
    pozamieniali
    > szyldy, to nikt by nie zauważył różnicy :-)

    Niestety :-/ Dzis wybralem sie zamknac konto w ING BSK - na pytanie czy
    musze oddac karty pani powiedziala mi ze tak - spytalem sie czy moge
    zastrzec je i zamknac konto - pani sie spytala czy je zgubilem - zgodnie z
    rzeczywistoscia powiedzialem ze nie, ze je mam. No to pani sie uparla ze ani
    mi nie zstrzeze kart ani mi nie zaknie konta :-/ bo bylem na tyle
    prawdomowny ze sie przyznalem ze karty sa. Nawet argument ze zycze sobie
    zastrzec karty bo mam podejzenie ze zostaly zeskimowane nie wywarl wrazenia
    na pani - jak najeta "gledzila" - "Powiedzial pan ze karty sa w domu" :-/
    Trzeba sie z nimi jak najszybciej pozegnac.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-06-05 17:59:20
    Od: m...@p...onet.pl

    Dziwne... Nie powinna Ci pani odmówić zamknięcia konta. To że nie chcesz im
    zwrócić kart to jeszcze nie powód. Powinna zastrzec karty i po kłopocie. W tej
    sprawie lepiej zapytać się kolekcjonerów kart, np. Wojtek Frabiński lub Karol
    Żwiruk. Oni już zeżarli zęby na nie jednym banku ...

  • 6. Data: 2003-06-05 18:45:21
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    Karol
    > Żwiruk. Oni już zeżarli zęby na nie jednym banku ...

    Jutro w ramach atrakcji pojde ich pognebic - w razie jak mi powie ze nie
    zastrzeze mi kart, to poprosze o potwierdzenie tego faktu na pismie z
    dodatkowa adnotacja ze przejmuje wszelkie zobowiazania za transakcje :)
    Ciekawe co zrobia :)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-06-06 06:27:55
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > zastrzeze mi kart, to poprosze o potwierdzenie tego faktu na pismie z
    > dodatkowa adnotacja ze przejmuje wszelkie zobowiazania za transakcje :)

    wszystko zalezy od dysponentki
    odebralem w ING karte dla zony ktora jest pelnomocnikiem do konta
    bez zdawania starej
    powiedzialem ze karta jest w domu i nie zamierzam drugi raz przychodzic
    dysponantka poprosila bym karte sam przecial a na odwrocie potwierdzenia
    odbioru karty napisalem ze stara karta zostala zniszczona

    moze po prostu byles nie mily dla swojej dyspnentki?

    PiotR

  • 8. Data: 2003-06-06 14:43:56
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > moze po prostu byles nie mily dla swojej dyspnentki?

    Nie zdazylem byc niemily :) Dzis niestety zostalem prawie zbluzgany ze
    jestem nieswiadomiony i osmielilem sie przyjsc nie do swojego oddzialu (tzn
    tego w ktorym odbieralem karte) Pani powiedziala ze ona mi konta nie zamknie
    ze musze isc do swojego oddzialu i odwrocila sie do mnie 4 literami :-/

    W oddziale gdzie otwieralem konto zamkniecie poszlo szybko - nie zablokowali
    mi dostepu do BSK ING OnLine :)

    --
    JaKi