  • 1. Data: 2009-01-26 12:14:08
    Temat: BRE pytanie jak to wpłynie na kurs ?
    Od: bird <n...@a...pl>

    W sieci pojawiła się strona internetowa mStop, na której klienci
    mBanku domagają się korzystniejszych warunków spłaty kredytów we
    frankach szwajcarskich. Bank zareagował na ich żądania.
    Obiecanki cacanki, a ...

    Pokrzywdzeni stworzyli specjalną stronę internetową , na której opisują
    swoją sytuację:http://mstop.pl

    Całość tu
    http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,6193274,Klienc
    i_mBanku_buntuja_sie_przeciwko_drogim_kredytom.html

    Jak taki szum medialny może wpłynąć na wyniki ?

  • 2. Data: 2009-01-26 13:10:05
    Temat: Re: BRE pytanie jak to wpłynie na kurs ?
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    i_mBanku_buntuja_sie_przeciw
    ko_drogim_kredytom.html

    > Jak taki szum medialny może wpłynąć na wyniki ?

    Jasiu, powiedz panu co oni mnie mogą... Oni panu majstrowi mogą skoczyc...

    jesteśmy świadkami narodzin niewolnictwa nowej ery...

  • 3. Data: 2009-01-26 14:55:25
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Pokrzywdzeni stworzyli specjalną stronę internetową , na której opisują
    > swoją sytuację:http://mstop.pl

    Czy ktokolwiek kogokolwiek zmusza do branua kredytow hipotecznych? Nie, a
    frank szwajcarski juz dawno przestal byc stabilna waluta. Ja nigdy w zyciu
    nie wzialbym takiego kredytu

    Leszek

  • 4. Data: 2009-01-26 15:50:14
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Lech Dubrowski pisze:

    > Czy ktokolwiek kogokolwiek zmusza do branua kredytow hipotecznych? Nie, a
    > frank szwajcarski juz dawno przestal byc stabilna waluta. Ja nigdy w zyciu
    > nie wzialbym takiego kredytu.

    I znowu ta sama gadanina.
    Logiczne chyba, że zmusiła ich sytuacja (chociażby związek małżeński),
    oraz boom na mieszkania? Wiesz o tym doskonale, po co o tym piszesz ?

    Czy mam pisać o Tobie i tworzyć wątki, że jesteś ofiarą ZUSu?
    Pracuj na czarno, nie płać składek. Nie znam Twojego wieku, ale
    duże prawdopodobieństwo, że emerytury nie dostaniesz (choć życzę,
    żebyś jej dożył). OFE trwoni Twoją kasę.
    Z resztą, wyjedź z kraju. Po co żyć w kraju, gdzie okradają Cię
    w biały dzień a rudzielec za Twoją kasę sfinansuje kampanię prezydencką?

    Kiedy skończą się głupie wątki w stylu "nikt nie zmuszał nikogo
    do brania kredytu" ?

    Odpowiedź zatem na Twoje pytanie: ludzie brali kredyty bo nie było ich
    stać na kupno za gotówkę, obiecano im gruszki na wierzbie, a Ty pewnie
    niedługo "pomożesz" im je spłacać. (pomoc Państwa dla tych rodzin..)
    Więc.. kto tutaj był/jest mądrzejszy?

    Pozdrawiam,

    RM.

  • 5. Data: 2009-01-26 16:06:30
    Od: z...@j...pl

    On 26 Sty, 15:55, "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> wrote:

    > Czy ktokolwiek kogokolwiek zmusza do branua kredytow hipotecznych? Nie, a
    > frank szwajcarski juz dawno przestal byc stabilna waluta. Ja nigdy w zyciu
    > nie wzialbym takiego kredytu

    Cała afera z mstop.pl nie polega na tym, że ktoś narzeka na drogiego
    Franka.
    mBank jedzie po bandzie z oprocentowaniem, umowy kredytowe miały
    nieostre warunki zmiany marż kredytów, które bank wykorzystuje na
    swoją korzyść.

  • 6. Data: 2009-01-26 16:08:56
    Od: Robert <r...@r...pl>

    z...@j...pl pisze:

> [...]
    > mBank jedzie po bandzie z oprocentowaniem, umowy kredytowe miały
    > nieostre warunki zmiany marż kredytów, które bank wykorzystuje na

    Zaraz szanowni grupowicze odpiszą Ci, że "trzeba było czytać umowę i nie
    zgadzać się na nieostre warunki".

    RM.

  • 7. Data: 2009-01-26 17:19:27
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Może nie chodzi o drogiego franka samego w sobie, ale o:

    * wysoki spread (ale z tego co slysze i tak są banki które zdzierają bardziej)
    * niejasna sprawa z marżami - jak już inni zauważyli.

    Wcześniej oprocentowanie w CHF było ustalane decyzją zarządu banku. Teraz LIBOR
    3M wynosi 0,55%, a oprocentowanie w mBank (w moim przypadku) 3,85%. Teraz bank
    łaskawie oferuje oprocentowanie LIBOR 3M +3,1%. Czyli w sumie 3,65%. Oczywiście
    jest to śmiech na sali, i jutro idę im złożyć swoją propozycję. Jak nie, to
    szukam alternatywnych rozwiązań.

    Flyte

  • 8. Data: 2009-01-26 17:21:13
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Aha, a na sam kurs to chyba jednak wpłynie dodatnio. Bo zyski będą większe. Ale
    kosztem PR i zadowolenia klientów. Zresztą bank wyciska kasę ze złapanych już
    klientów. Normalne.

  • 9. Data: 2009-01-26 18:13:00
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Flyte" <f...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > Oczywiście
    > jest to śmiech na sali, i jutro idę im złożyć swoją propozycję. Jak nie,

    jakbyś znalazł jakąś alternatywę to daj znać :).
    tez sie rozglądam na wszelki wypadek.

  • 10. Data: 2009-01-26 22:31:43
    Od: "moris" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Spróbuj w kredytbanku. W zeszłym roku brałem kredyt CHF
    i oprocentowanie było 3,95 (prowizja+libor).
    Od 2 miesięcy obnizyli do 2,45%, bez zadnych nacisków,
    choc powinno byc 1,55% (1%marży +libor).