  • 11. Data: 2003-12-12 10:31:30
    Temat: Re: BPHPBK nowa strona Panie i Panowie
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl>

    dopiero zalozylem u nich rachunek i troche sie podlamalem starym systemem,
    dziala dobrze tylko wyglada jak dzielo informatyka o polnocy, zero user
    friendliness

    a ten nowy system jest fajny, a szczegolnie zintegrowany widok wszystkich
    rachunkow, lokat, kredytow i rachunku brokerskiego.

    Jezeli bedzie wszystko dzialac to bedzie na prawde super !!!

  • 12. Data: 2003-12-12 10:36:37
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > a ten nowy system jest fajny, a szczegolnie zintegrowany widok wszystkich
    > rachunkow, lokat, kredytow i rachunku brokerskiego.

    W starym też jest taki widok (Moje finanse) z wyjątkiem rachunku brokerskiego.

    Jacek

  • 13. Data: 2003-12-12 12:24:50
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia pią, 12 gru 2003 at 08:21 GMT,
    vogel <w...@p...kei.pl> napisał(a):

    > http://www.bphpbk.pl/static/demo/index.html

    Znowu się jakieś activ-xy instalują, i znowu nie będzie działac pod
    mozilla czy innym linuxem. Mógłby to ktos sprawdzić (mnie padł duży
    komputer z linuxem i mozillą)

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"

  • 14. Data: 2003-12-12 13:06:02
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    vogel <w...@p...kei.pl> napisał(a):
    > link do demo
    > http://www.bphpbk.pl/static/demo/index.html

    Nawet fajne to jest

    - import/export do plików - tego hyba w żadnym banku nie ma
    - w końcu sa kontrachenci
    - koszyk też niegłupi
    - chciałbym tez potwierdzenia wykonanych operacji
    - moje finanse - widoki też fajna sprawa
    - alarmy smsowe rozbudowane - i dobrze (ciekawi mnie te powiadomienia
    zalogowania do systemu przez www?)

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"

  • 15. Data: 2003-12-12 15:27:29
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Jurek Zielinski dnia 2003-12-12 13:24 napisał(a) co następuje:

    > Znowu się jakieś activ-xy instalują, i znowu nie będzie działac pod
    > mozilla czy innym linuxem. Mógłby to ktos sprawdzić (mnie padł duży
    > komputer z linuxem i mozillą)

    :) I tu zaskoczenie.

    Pod MozilląFirebird zainstalował się plugin mozillowy. Ale to pod
    Windowsem. W domu sprawdzę, jak to działa pod Linuksem, mam nadzieję, że
    się nie zawiodę.

    Naprawdę jestem pod wrażeniem. Jak to wrażenie szybko nie minie, po
    prostu przeniosę tam konto ;-) Tylko te opłaty... eh

    Marek

  • 16. Data: 2003-12-12 18:08:11
    Od: m...@p...onet.pl

    Mogę dorzucić jeszcze stronę http://www.sezam.pl

    Ciekawe kto robił cały nowy serwis ?

    P.

  • 17. Data: 2003-12-12 18:35:19
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > Dla mnie zwłaszcza ta pseudoonlinowość w obecnym Sez@mie jest
    problemem:
    > lokata widoczna po dobie, spłata KK dokonana wczoraj do tej pory tylko
    > _częściowo_ widoczna, itd, itp. Za cholerę się to wszystko nie
    bilansuje.
    > Cieszyć mnie również będzie obsługa zleceń stałych. Nie widzę
    automatycznej
    > spłaty KK - ficzer wybitnie proklientowski (vide mBank) - ale pewnie
    mniejsza
    > szansa na zarobek dla banku. Pożyjemy zobaczymy.

    No teraz jest już w zasadzie onlinowy. Założenie lokaty, czy wykonanie
    przelewu jest od razu widoczne w systemie. Natomiast piszę że w zasadzie
    gdyż informacje o kartach /kredytowych i obciążeniowych/ nadal podawane
    są z opóźnieniem. Zresztą karty generalnie są najsłabszą cześcią sezama,
    jedyna pociecha to to, że spłaty możesz dokonać z odroczonym terminem
    Aha jeszcze jedno system w obecnej postaci jest dostępny w tej chwili
    jedynie dla nowych klientów. Starzy mam nadzieję , że niedługo muszą
    jeszcze trochę poczekać na przeniesienie

    Pozd Adam

  • 18. Data: 2003-12-12 21:50:32
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Marek Madej wrote:

    > :) I tu zaskoczenie.
    > Pod MozilląFirebird zainstalował się plugin mozillowy. Ale to pod
    > Windowsem. W domu sprawdzę, jak to działa pod Linuksem, mam nadzieję, że
    > się nie zawiodę.

    No i czar prysł.

    Nie działa pod Linuksem. Plugin, który dostarczają, zawiera tylko DLLa
    windowsowego.

    Po wejściu do demo pojawia się komunikat, że mój system operacyjny nie
    jest supportowany i funkcjonalność będzie ograniczona.

    Eh, :-(

    Marek

  • 19. Data: 2003-12-12 22:55:42
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia pią, 12 gru 2003 at 21:50 GMT,
    Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl> napisał(a):

    > No i czar prysł.
    > Nie działa pod Linuksem. Plugin, który dostarczają, zawiera tylko DLLa
    > windowsowego.

    To nie wiem czy ta java nie była lepsza.

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"

  • 20. Data: 2003-12-15 11:47:08
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 12 Dec 2003 22:50:32 +0100, Marek Madej napisał(a):

    > No i czar prysł.
    > Nie działa pod Linuksem. Plugin, który dostarczają, zawiera tylko DLLa
    > windowsowego.

    Co za niedorozwinięty debil to wymyślił?

    Pytanie, czy przejście na nowy gówniany system jest obligatoryjne... jeśli
    tak, to nie pozostaje nic innego jak olanie BPH... :(

    Któryś bank ma promocje na karty kredytowe przy rezygnowaniu z usług
    konkurencji?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki