  • 1. Data: 2002-09-19 12:37:59
    Temat: BPHPBK i wiedza
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Dzis podreptalem sobie do oddzialu w sprawie KK zabazpieczonej lokata.
    Siedzial BPHpan i 2 PBKpanie ;-) Spytalem sie czy jest mozliowsc otrzymania
    KK zabezpieczonej lokata. Spojzeli sie na siebie a potem niesmialo
    powiedzieli ze chyba nie... Na to powiedzialem im ze centrala napisala mi co
    innego. Wtedy jedna z nich sie ozywila i stwierdzila ze chyba jest
    mozliwosc - postukala panu w monitor "jest tu - trzeba poczytac". Poprosili
    mnie o numer telefonu i obiecali ze oddzwonia. Na koniec sie dowiedzialem
    "no bo wie pan, przy takiej ilosci oferowanych produktow trudno sie w tym
    polapac"

    a oto mail z centrali dot. KK

    Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na Pana zapytanie informuję że, dla klientów posiadających
    rachunki depozytowe w BPH PBK S.A. dopuszcza się wyznaczanie limitu w
    oparciu o następujące zasady:

    - w przypadku zabezpieczenia limitu w formie kaucji środków pieniężnych -
    maksymalny limit do karty może stanowić 90% kwoty kaucji w PLN lub 60%
    kwoty kaucji w walucie obcej, jednakże nie więcej niż 40.000 zł.

    - w przypadku zabezpieczenia limitu w formie blokady na rachunku lokaty
    terminowej - maksymalny limit do karty wynosi 50% kwoty zablokowanej
    lokaty, jednakże nie więcej niż 40.000 zł.

    Z poważaniem

    Centrum Bankowości Bezpośredniej

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-09-19 13:50:57
    Temat: Re: BPHPBK i wiedza
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> writes:

> [...]
    > terminowej - maksymalny limit do karty wynosi 50% kwoty zablokowanej
    > lokaty, jednakże nie więcej niż 40.000 zł.

    O, ciekawe. Bo samo zabezpieczenie w formie zablokowanej lokaty i kaucji
    jest identyczne, tyle ze kaucja nie jest oprocentowana :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 3. Data: 2002-09-19 13:58:59
    Od: "Michał Masłowski" <m...@m...pl>

    > - w przypadku zabezpieczenia limitu w formie blokady na rachunku lokaty
    > terminowej - maksymalny limit do karty wynosi 50% kwoty zablokowanej
    > lokaty, jednakże nie więcej niż 40.000 zł.

    A czy ta lokata to moze byc ta 10-dniowa zakladana tylko w necie?
    MM

  • 4. Data: 2002-09-19 14:07:09
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Michał Masłowski" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    > A czy ta lokata to moze byc ta 10-dniowa zakladana tylko w necie?

    Wciaz czekam na telefon ;-) dzis sie raczej juz nie doczekam - ale jak bede
    mial jakies info to dam znac.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-09-19 14:31:53
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisał w wiadomości

    > O, ciekawe. Bo samo zabezpieczenie w formie zablokowanej lokaty i kaucji
    > jest identyczne, tyle ze kaucja nie jest oprocentowana :-)

    Wiekszy limit
    - przy kaucji 90%
    - przy lokacie 50%

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-09-19 14:55:23
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 19 Sep 2002 16:31:53 +0200, "Jarosław Popiel"
    <j...@g...pl> wrote:

    >Wiekszy limit
    >- przy kaucji 90%
    >- przy lokacie 50%

    I w ten sposob bank delikatnie sugeruje klientowi kaucje :-)
    A to zabezpieczenie w ukryty sposob podnosi koszt karty.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 7. Data: 2002-09-21 07:20:04
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wciaz czekam na telefon ;-) dzis sie raczej juz nie doczekam - ale jak
    bede
    > mial jakies info to dam znac.

    Wczoraj dzwonili - 10 polaczen ;-) ale nie moglem odebrac telefonu wiec na
    koniec dostalem SMSa o kontakt z oddzialem banku.

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-09-23 12:16:45
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    > A czy ta lokata to moze byc ta 10-dniowa zakladana tylko w necie?

    No to jestem juz oswicony ;-)

    - karta 70 (75 PLN) - nie doslyszalem jak mi pan mowil ;-)

    Mozna tez zalozyc srebrnego Sez@ma - (BTW jest to faktycznie prestizowe
    konto - min wplata miesieczna 100 PLN ;-D) Wtedy dostaje sie pierwsza KK za
    darmowa. Oczywiscie ponosi sie koszty uzytkowania konta ~10 PLN.

    No i odp do powyzszego czy lokata 10 dniowa - wg pana tak - ale bedzie ona
    musiala byc stale odnawiania gdyz 50% srodkow jest blokowanych. Nie umaino
    mi natomiast powiedziec przez jak dlugi okres ta blokada jest - czy np na 3
    miesiace czy do konca waznosci karty.

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-09-24 10:28:37
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    za
    > darmowa. Oczywiscie ponosi sie koszty uzytkowania konta ~10 PLN.
    Hyhy, to trzeba to odesłać do pani z oddziału w Warszawie która twierdziła
    że tak nie można i zawsze będzie to 75 PLN. Mimo że jej klarowałem, ze
    takiego zapisu w regulamnie nie ma.
    Fakt że chciałem zaraz po wydaniu karty konto zamknąć ;-)

    [...]
    Natomiast gdy czytam(nie, nie tu) o kłopotak z obsługą ze strony banku to
    chyba
    dobrze, że mi jej nie wydali.

    KJ