    From: "Wilczek" <w...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BPHPBK] Wymieniają Electrony na Maestro
    Date: Tue, 28 Oct 2003 23:27:46 +0100

    news:226b.00000ae8.3f9edc39@newsgate.onet.pl...
    > debetowych.

    > A po to, ze ja mialem czasem problemy i tylko wypukle mnie ratowaly. Szczerze
    > mowiac, to od 2 lat nie place plaskimi maestro czy VE, tylko Visa Classic lub
    > MasterCardem.

    Ja tez - to jest nas juz 2, glowe dam ze jeszcze znajdzie sie conajmniej 200
    takich osob na pbb. Ale bank nie tworzy produktu pod taki margines swoich
    klientow. Wydawanie takiej karty, szkolenie personelu w zakresie jej obslugi,
    utrzyjmanie wszystkich procedur itd. musi sie po prostu oplacac.

    > W USA, na lotniskach ciagle tylko wypukle. W USA to wypukle
    > rulez. Tam meastro i VE nie znaja i dobrze.

    Eee tam nie znaja. Pewnie, ze na wszelki wypadek trzeba miec wypukla
    (rent-a-car!) ale VE lyka wszedzie tam gdzie sa POSy...

    Nie maja problemu, ze nie moga
    > czegos kupic w necie, bo musza jakies pierdoly spelniac, aby dostac wypukla
    > debetowke.

    No tak - ale bank woli sprzedac Ci kredytowke! Bo a noz wpadniesz w kredyt
    i odsetki leca... no i oplate wyzsza mozna uzasadnic... i reklamowac wypuklosc
    wlasnie jako feature kredytowki :-)

    > Niech banki dadza mozliwosc wydania takiej karty. Niech klient ma wybor:
    > VE czy VC debetowa lub MC czy MCelektronic czy maestro. I niech kazda karta ma
    > swoja cene. Jak klient chce dac wiecej za VC czy MC, to jego sprawa.

    Ale dla 2 klientow nie oplaca sie utrzymywa a co dopiero tworzyc produktu!

    > Jesli masz jakis kapital i wybyjesz za granice i bedziesz potrzebowal kupywac
    > karta, to lepiej zostawic VC debetowa, ale jesli tylko wyjmowac z atm, to
    > mozesz na VE zmienic.

    Ale KK ma GP i ma lepsze ubezpieczenie :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl