    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BPH] sukcesywny organiczny rozwój oplat
    Date: Sat, 25 Apr 2009 21:26:51 +0200

    news:gsvni9$p21$1@news.onet.pl...

    > Tak więc w czym problem ? :) Wystarczy polikwidować to co się tam ma i
    > już. Wbrew pozorom to ja nie zauważyłem na rynku problemów z
    > przeniesieniem KK itp. (poza np. idiotycznymi procedurami w Alior).

    Mithos ja już nie mam gdzie tego przenosić, prawie wszędzie mam dobite
    limity do granicy. Karty BPH pójdą po prostu "pod nóż". I tak ich
    wykorzystanie było znikome, bo mnóstwo jest lepszych ofert w każdym
    aspekcie. No chyba że BPH mnie pozwalnia z opłat, w co jakoś nie wierzę w
    przypadku tego banku.

    > Natomiast odnoszę wrażenie, że korzystając z wymówki kryzysowej banki
    > starają sie łupić klientów na jakichś drobnych opłatach - a nuż klient nie
    > zauważy i zapłaci.

    Gdyby to jeszcze robili sensownie. Ale takie manewry jak płatna zmiana PIN
    we własnych bankomatach budzą we mnie niesmak.