    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BPH] sukcesywny organiczny rozwój oplat
    Date: Sat, 25 Apr 2009 21:15:49 +0200

    MarekZ pisze:
    > Dno i muł.

    Tak więc w czym problem ? :) Wystarczy polikwidować to co się tam ma i
    już. Wbrew pozorom to ja nie zauważyłem na rynku problemów z
    przeniesieniem KK itp. (poza np. idiotycznymi procedurami w Alior).

    Ostatnio przenosiłem KK do Millennium - zero formalności, zero
    dokumentowania czegokolwiek, karta z limitem prawie 20k nawet bez
    żadnego oświadczenia. Do tego zaoferowano mi (nie skorzystałem) rachunek
    bieżący : przez rok prowadzenie bezpłatne (bez żadnych warunków
    koniecznych do spełnienia), bezpłatne wydanie i korzystanie przez
    pierwszy rok z karty do rachunku (normalnie chyba się płaci 15/20 zł) i
    jakieś tam jeszcze inne bonusy (obniżona prowizja za kredyt odnawialny i
    pilną pożyczkę - czy jak tam to u nich się nazywa).

    Raiffeisen też chciał dać mi KK (szok! - bo zawsze mnie nie lubili w tym
    względzie), Multibank obok Aquariusa chciał mi dać jeszcze Golda (tyle,
    że musiałbym zapłacić za wydanie karty w pierwszym roku).

    Kryzys ? Gdzie ? :)

    Natomiast odnoszę wrażenie, że korzystając z wymówki kryzysowej banki
    starają sie łupić klientów na jakichś drobnych opłatach - a nuż klient
    nie zauważy i zapłaci.

    --
    Mithos