  • 11. Data: 2012-05-15 20:40:55
    Temat: Re: BPH sie nudzi ?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    t...@g...com napisał(a) :

    > Czy 3 transakcje kartą nie są liczone ogólnie dla całej promocji?

    Od całości.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 12. Data: 2012-05-15 23:21:22
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2012-05-14 02:05, Robert Tomasik pisze:

    . Nie jeden raz przy mnie robili konsylium jak coś
> [...]
    > bankowego na rachunek z wyższej półki, by skorzystać z nowych warunków
    > musieliśmy zwrócić wszystkie karty wydane do rachunku i wydano nam darmo
    > nowe z nowymi numerami. Nikt nie potrafił mi powiedzieć, po co. Tak, bo
    > tak. Co więcej, by dostać te nowe, stare musiała pani zabrać i pociąć.
    > Przez dwa tygodnie nie mieliśmy z żoną kart. Nie dało sie nawet tego
    > przeforsować, że najpierw jedną wymienią, a potem drugą. Paranoja po
    > prostu.
    >
    > W tym banku funkcjonują osobne systemy dla GE Mony Bank i BPH i one
    > chyba nie do końca są kompatybilne ze sobą.

    Dlatego takim bankom mowimy staropolskie... dziekujemy ;)

  • 13. Data: 2012-05-15 23:27:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "lukz" <l...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Dlatego takim bankom mowimy staropolskie... dziekujemy ;)

    Czemu? To w sumie ma swój urok :-) Jestem na pewno indywidualnie traktowany
    :-)

  • 14. Data: 2012-05-16 23:52:33
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2012-05-15 23:27, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "lukz" <l...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Czemu? To w sumie ma swój urok :-) Jestem na pewno indywidualnie
    > traktowany :-)

    Heh, byc moze :) Ja tam jednak wole jak w banku maja porzadek w
    papierach. Co ciekawe, jak kiedys likwidowalem ror, to nie mieli takich
    problemow, jak teraz z tym nieszczesnym maklerskim.