  • 1. Data: 2012-05-12 21:00:40
    Temat: BPH sie nudzi ?
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Pogielo ich tam zupelnie zeby karte wysylac poleconym ??

    Oczywiscie pomimo zapewnien w oddziale o zwolnieniu
    z oplaty za kwiecien - bezczelnie skasowali 9,99 z konta :>
    Nic to, warunki za maj dopelnione dzisiaj
    2x Lidl + 1x Shell .... oczywiscie zawrotne kwoty ;)
    - coz, jakos damy rade ;P

  • 2. Data: 2012-05-12 23:42:30
    Temat: Re: BPH sie nudzi ?
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2012-05-12 21:00, Waldek pisze:
> [...]
    > - bezczelnie skasowali 9,99 z konta :>
    > Nic to, warunki za maj dopelnione dzisiaj 2x Lidl + 1x Shell ....

    BPH ogolnie chyba schodzi na psy. Wczoraj chcialem zlikwidowac konto
    maklerskie zalozone lata temu razem z ror i zapomniane zupelnie.
    Najpierw w jednym z oddzialow (Krakow) stwierdzono ze musze isc do innej
    placowki, bo tu nie maja "uprawnien" :/ A w kolejnej (ktora miala miec
    "uprawnienia"ale ich jednak nie miala ;)) wywolalem niezla panike,
    poploch, kilka telefonow w rozne miejsca. Skonczylo sie na tym ze
    recznie napisalem na kartce a4 rezygnacje z konta, a oni to wysla poczta
    gdzies tam, po czym konto zostanie zamkniete. Zenada, wstyd i obciach.
    Po co w ogole tam te komputery i systemy za milijony dolarow sa? ;)

  • 3. Data: 2012-05-13 00:15:59
    Od: "Sinus " <s...@N...gazeta.pl>

    Waldek <m...@n...dam> napisał(a):
    > Pogielo ich tam zupelnie

    Ja ostatnio próbowałem zapłacić kartą maestro w internecie. Podejście
    pierwsze: skucha, odmowa transakcji. Jednak po godzinie na tej samej stronie
    przeszło bez problemów.

    Patrzę jednak na konto a tam 2 blokady - na kwoty z pierwszego i drugiego
    podejścia. Dzwonię więc do nich zapytać co było nie halo z tą pierwszą
    transakcją, a panienka radośnie odpowiada że to "błąd techniczny, wie pan,
    często się tak zdarza...". Obiecała zdjąć blokadę i rzeczywiście, po godzinie
    już środki się zwolniły.

    --
    Sinus

  • 4. Data: 2012-05-13 02:09:10
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "lukz" <l...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tam, po czym konto zostanie zamkniete. Zenada, wstyd i obciach. Po co w
    > ogole tam te komputery i systemy za milijony dolarow sa? ;)

    Ja zas mialem x lat temu u nich ror ktory zlikwidowalem.
    Po x latach :) okazalo sie ze moje dane dalej istnieja w systemie
    Ba, nawet jest wazny klucz - do ktorego oczywiscie nie pamietalem juz hasla
    ID klienta dostalem ten sam co mialem poprzednio,
    - musialem za to wygenerowac nowy klucz :] = kolejna wizyta w oddziale
    Dzis znow pogonili mnie z avizem na poczte bo ktos inteligentny
    opracowal procedure ? zeby karte jednak wysylac poleconym :>
    / PIN przyszedl kilka dni wczesniej zwyklym listem /

    A podobne jajco jak Ty ma znajomy. Kiedys mial tam r-k maklerski
    otworzyl ror ale za zadne skarby nie mogl sie zalogowac.
    Interwencja w oddziale nic nie dala /ponoc skasowali to konto i ponownie
    zalozyli/
    Kontakt tel. obslugi z informatykami rowniez okazal sie bezowocny....
    - musze sie go zapytac czy juz rozwiazali ten BIG PROBLEM :)

  • 5. Data: 2012-05-13 02:20:22
    Od: t...@g...com

    W dniu sobota, 12 maja 2012 21:00:40 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
> [...]
    > Nic to, warunki za maj dopelnione dzisiaj
    > 2x Lidl + 1x Shell .... oczywiscie zawrotne kwoty ;)

    Czy 3 transakcje kartą nie są liczone ogólnie dla całej promocji?

    Tak przynajmniej wynika z regulaminu, nigdzie nie widzę konieczności 3 transakcji co
    miesiąc, bo tak wnioskuję z Twojej wypowiedzi.

  • 6. Data: 2012-05-13 08:56:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 13 May 2012 02:09:10 +0200, Waldek napisał(a):

> [...]
    > Kontakt tel. obslugi z informatykami rowniez okazal sie bezowocny....
    > - musze sie go zapytac czy juz rozwiazali ten BIG PROBLEM :)

    Jak tak czytam to przypomniały mi się moje przeboje z bepehahaha i teraz
    już wiem dlaczego tak się wzbraniałem przed tymi wiśniami ;)
    Pamiętam przy migracji sez@amu na nowe coś widziałem nie swoje konto, nie
    swoje dane i pieniądze. Podjąłem kontakt z jakimś informatykiem ode mnie
    z oddziału. Sprawa się w końcu wyjaśniła, wszystko dotarło i wróciło do
    normy. Po jakiś 6 m-c albo lepiej dostaje od tego informatyka maila (w
    nagłówku "DO" prawie wszystkie adresy mailowe z tego oddziału banku) o
    treści, że jak wyślę tego maila do 5 osób to dostanę telefon czy tam
    majbach czy może słonia już nie pamiętam ;) Ubaw po pachy i jak mu
    wysłałem niewybredną uwagę, że jemu to raczej nie przystoi takie
    zachowanie i przede wszystkim taka łatwowierność to mnie jeszcze bodajże
    op.dolił że się nie znam ;)

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2012-05-13 09:42:23
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 13 Maj, 02:09, "Waldek" <m...@n...dam> wrote:
    > Dzis znow pogonili mnie z avizem na poczte bo ktos inteligentny
    > opracowal procedure ? zeby karte jednak wysylac poleconym :>
    > / PIN przyszedl kilka dni wczesniej zwyklym listem /

    Zachciało mi się VISA payWave do konta Direct. Pomaszerowałem do
    placówki jeszcze przed majówką, PIN dotarł tydzień temu zwykłym listem
    a karty jak nie było tak nie ma. Przynajmniej tu na grupie się
    dowiedziałem, że wysyłają poleconym. Ale aviza też nie ma.
    PS Co do opłat - zlikwidowałem sezama na rzec direct. Mimo to po
    okresie wypowiedzenia rąbnęli mnie na 9,99. Obyło się spokojnie, bo
    napisałem reklamację na pocztę wewnętrzną i po paru dniach zamknęli i
    sezama i debet na nim

  • 8. Data: 2012-05-14 02:05:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości
> [...]
    > kwiecien - bezczelnie skasowali 9,99 z konta :>
    > Nic to, warunki za maj dopelnione dzisiaj 2x Lidl + 1x Shell ....

    Po pierwsze sprawdź, czy owe 9,99 zł nie wróciło na konto pod nazwą
    "bonifikata" czy coś w tym guście, bo z jakiegoś powodu tak robią, że
    naliczają opłaty wszystkim, a potem, jak spełnisz warunki zwolnienia, to
    dostajesz z powrotem bonifikatę z datą naliczenia opłaty, choć księgowane
    to jest później. Po drugie zwróć uwagę na to, że z jakiegoś powodu niby
    masz to za kwiecień, a faktycznie daty rozliczeń są "wielokrotnością" daty
    założenia rachunku i stąd te warunki zwolnienia się później rozmijają.
    Przykładowo "kwiecień" jest od 20 kwietnia do 20 maja :-). Odnoszę
    wrażenie, że te udziwnienia weszły w życie po ostatnim połączeniu BPH z GE
    Money Bank. Wcześniej było tam normalniej, a mam rachunek w tym banku
    blisko 20 lat.

    Co do trudności z elektronicznymi zleceniami, to o ile się orientuję jest
    to wynik niedouczenia personelu i jego małej intuicyjności, a nie
    możliwości technicznych systemu. W oddziale, w którym załatwiam sprawy znam
    cały personel. Nie jeden raz przy mnie robili konsylium jak coś robić. Nie
    jeden raz również mi się pracownica przyznawała, że po prostu nie wie, jak
    coś zrobić i stawało na tym, że przyjdę za kilka dni, a ona się dowie -
    często bywam tam, bo są w centrum handlowym, w którym regularnie robię
    zakupy. Ich system ma duży potencjał, ale jest bardzo mało przejrzysty.
    Przykładowo, by zmnienić aneksem umowę rachunku bankowego na rachunek z
    wyższej półki, by skorzystać z nowych warunków musieliśmy zwrócić wszystkie
    karty wydane do rachunku i wydano nam darmo nowe z nowymi numerami. Nikt
    nie potrafił mi powiedzieć, po co. Tak, bo tak. Co więcej, by dostać te
    nowe, stare musiała pani zabrać i pociąć. Przez dwa tygodnie nie mieliśmy z
    żoną kart. Nie dało sie nawet tego przeforsować, że najpierw jedną
    wymienią, a potem drugą. Paranoja po prostu.

    W tym banku funkcjonują osobne systemy dla GE Mony Bank i BPH i one chyba
    nie do końca są kompatybilne ze sobą. Przez pół roku ich informatycy
    walczyli z tym, bym na wyciągu z kary widział, że ją spłaciłem. Musiałem
    albo sprawdzać, czy zeszedł przelew, albo sobie sumować, bo w wolnych
    środkach była spłata zadłużenia widziana. Nie widziałem ja, nie widziała
    pracownica w banku BPH, ale w oddziale GE pracownik widział. Widział
    również spłatę ktoś tam w centrali i nie mógł zrozumieć, że wobec braku
    funkcjonalności automagicznego pobierania sobie z rachunku spłaty brak tej
    informacji powodował, że czasem dwa razy spłatę robiłem. Co więcej, jak dwa
    razy spłatę robiłem, to mi później przychodziło upomnienie za 30 zł, ze w
    kolejnym miesiącu nie spłaciłem minimalnej spłaty, choć miałem nadpłatę z
    poprzedniego miesiąca - bo ta minimalna kwota ma być w określonym interwale
    czasowym i nie moze być za wcześnie. Teraz mają funcjoność samorzutnego
    pobierania z rachunku spłaty, więc stało się to mało ważne akurat, bo
    najwyżej sami siebie mogą siebie ścigać za zbyt późne pobranie spłaty :-)

  • 9. Data: 2012-05-14 02:08:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > wysłałem niewybredną uwagę, że jemu to raczej nie przystoi takie
    > zachowanie i przede wszystkim taka łatwowierność to mnie jeszcze bodajże

    Bo to niekoniecznie był informatyk. Oni tam marketing zlecają tym osobom,
    co normalnie klientów obsługują. W przerwach między klientami dzwonią.
    Akurat znam pracowników z mojego oddziału, bo jest ich tam ze cztery osoby
    na krzyż i poznaję po głosie.

  • 10. Data: 2012-05-14 14:12:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 14 May 2012 02:08:44 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > dzwonią. Akurat znam pracowników z mojego oddziału, bo jest ich tam ze
    > cztery osoby na krzyż i poznaję po głosie.

    To było jeszcze za czasów starego BPH i na pewno to był informatyk z
    który prowadziłem tam jakieś w miarę techniczne rozmowy. Fakt, że mógł
    być tylko od wymiany tonerów w drukarkach no ale informatyk ;)

    --
    xbartx