    From: d...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - moi ulubieńcy
    Date: 8 Mar 2007 04:26:09 -0800

    On 8 Mar, 13:07, "Quental" <a...@g...com> wrote:

    > Na to w sumie liczyłem przez jakiś czas, ale się przeliczyłem.

    To dziwne, ale widać, najwięcej zależy od ludzi, którzy pracują w
    danyj firmie, a nie od samej firmy.

    > A w Multi założyłem sobie zwyczajne konto, a po dwóch miesiącach
    > telefon i czy nie zechciałbym przystąpić do Aquariusa - to za darmo,
    > tamto za darmo, konto lokacyjne, niższy % na debecie i tak dalej i tak
    > dalej...

    Powinieneś być zadowolony, poza tym jeszcze cikawą mają linię w
    rachunku,
    ktorą można przeznaczyć m.in. np. na kupno samochodu i ciekawe
    oprocentowanie.

    > Ale tak czy siak do prawdziwego private bankingu jeszcze mi dość
    > daleko :)

    Jesli dochody masz ok. kilkunastu tysięcy to już bardzo blisko:)

    Pozdr
    DD