  • 1. Data: 2004-09-02 19:22:41
    Temat: Re: BPH - komedia !!!!!!!!
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Identyczny scenariusz w Poznaniu !!!
    Dodam, że minęło 10 dni i nic !

  • 3. Data: 2004-09-02 21:29:32
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    czytam te wszystkie posty nt. BPH i tak się zastanawiam: Czy tylko u mnie, w
    moim oddziale ludzie z BPH są naprawdę wyszkoleni i super pozytywnie nastawieni
    do klienta ?!?

    pozdr
    nod

  • 4. Data: 2004-09-02 21:30:26
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik nod napisał:

    > czytam te wszystkie posty nt. BPH i tak się zastanawiam: Czy tylko u mnie, w
    > moim oddziale ludzie z BPH są naprawdę wyszkoleni i super pozytywnie nastawieni
    > do klienta ?!?

    Pewnie tak. Albo masz bardzo male wymagania.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-09-02 21:59:29
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    > Pewnie tak. Albo masz bardzo male wymagania.

    małych wymagań nie mam, jeszcze przez przeszło 3 lata nie spotkałem się z żadnym
    problemem w obsłudze w oddziale, wszystko przebiega szybko i sprawnie, ludzie są
    naprawdę kompetentni (przynajmniej tak wynika z zagadnień jakie podnoszę) i
    życzliwie nstawieni do klientów i wierz mi lub nie - jest to najlepszy bank jaki
    znam :)

    > Bartol
    nod

  • 6. Data: 2004-09-03 06:08:17
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-09-02, nod <n...@o...pl> wrote:
    > czytam te wszystkie posty nt. BPH i tak się zastanawiam: Czy tylko u mnie, w
    > moim oddziale ludzie z BPH są naprawdę wyszkoleni i super pozytywnie nastawieni
    > do klienta ?!?
    Oddział w Bialymstoku przy Urzędze Miasta - znakomita obsługa.
    Byłem raz z żoną i dzieckiem wyrabiając kartę dla żony.
    Aby uspokoić troszkę marudne dziecko obsługująca nas młodziutka pracownica
    oddała mu swoje płatki chirios (jakos tak) - mały zajął się jedzeniem
    a my wypełnianiem :). Pracownicy dosyć młodzi ale kompetentni.

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 7. Data: 2004-09-03 06:20:41
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "nod" napisał:

    > czytam te wszystkie posty nt. BPH i tak się zastanawiam: Czy tylko u mnie,
    > moim oddziale ludzie z BPH są naprawdę wyszkoleni i super pozytywnie
    nastawieni
    > do klienta ?!?

    Potwierdzam w całym zakresie. W moim oddziale mam konkretnego i rzeczowego
    opiekuna, który zna moje oczekiwania i przyzwyczajenia. Nawet wynegocjuje u
    dyrektora oddziału liczne ulgi :) W porównaniu z innymi bankami z którymi
    miałem kontakt (było ich sporo) jest zdecydowanym liderem w moim segmencie
    usług.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 8. Data: 2004-09-03 08:35:14
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Marcin Jurczuk napisał:
> [...]
    > pracownica oddała mu swoje płatki chirios (jakos tak) - mały zajął
    > się jedzeniem a my wypełnianiem :). Pracownicy dosyć młodzi ale

    Ta pracownica chyba reklamę tych płatków oglądała. Bo tam też jeden
    koleś w banku siedział i je jadł ;-) A ona je jadła na oczach klientów?
    Aż pójdę z ciekawości i popatrzę...

    K.

  • 9. Data: 2004-09-03 11:13:34
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Thu, 2 Sep 2004 19:22:41 +0000 (UTC), " "

    >Identyczny scenariusz w Poznaniu !!!
    >Dodam, że minęło 10 dni i nic !

    Ciekawy jestem co was jeszcze trzyma przy tym banku?

  • 10. Data: 2004-09-03 11:15:59
    Od: "Al501" <a...@i...net.pl>

> [...]
    >miałem kontakt (było ich sporo) jest zdecydowanym liderem w moim segmencie

    Czas oczekiwania na odpowiedz tez ok 10 dni (rok temu) juz nawet sie prawie
    poddalem bo promocja byla do knca lipca ale jeden majl z ich www spowodowal ze
    umowilem sie z doradczynia i kilka telefonow z koordynatorem (dor. poszla
    akurat na urlop), ogolnie jak zalatwialem to poszlo szybko odbior karty to

    oszmar jaki zwykle kojarzy sie z BPH godzina w kolejce ze scenkami "Pan tu nie

    stal"
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl